حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ در 6 مدل با طراحی مختلف معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، وان‌پلاس

رندرهایی که به‌تازگی از ساعت هوشمند آینده وان پلاس از سری نورد این شرکت منتشر شده‌اند، درمجموع 6 نوع مختلف از طراحی آن را نشان می‌دهند که برخی از آن‌ها ظاهری مربعی شبیه اپل واچ داشته و برخی دیگر نمایشگر دایره‌ای دارند. بااین‌حال، طبق گزارش‌ها، همه آن‌ها به‌عنوان یک دستگاه شناخته خواهند شد: OnePlus Nord Watch. بر این اساس، اکنون تصور می‌شود که خریداران آزادی‌عمل فوق‌العاده‌ای در انتخاب گزینه‌های مختلف برای طراحی و اندازه این ساعت هوشمند درهنگام سفارش دراختیار خواهند داشت.

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ

وان پلاس Nord Watch یکی از محصولات پوشیدنی آینده این شرکت است که پیش از این تصور می‌شد که ظاهری مربعی با بند مشکی و یک تاج فیزیکی مشابه اپل واچ دارد. بااین‌حال، طبق آخرین رندرهای آن، انواع مختلفی از این ساعت دیده می‌شود که برخی از آن‌ها گرد هستند.

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ

افشاگر Mukul Sharma اخیرا با 91Mobiles همکاری کرده است تا رندرهای Nord Watch را پیش از معرفی رسمی آن منتشر کند که شامل نسخه‌های دایره‌ای و همچنین مدل‌هایی با نمایشگر مربعی است.

علاوه‌بر این، اکنون پیش‌بینی می‌شود که تفاوت‌های در اندازه و طراحی این ساعت بیش از پیش افزایش یابد. مدل اولیه شامل نمایشگر دایره‌ای، چندی پیش به بیرون درز کرده بود. بااین‌حال، یکی دیگر از گزینه‌ها شامل نمایشگر مربعی با ظاهری کوچک‌تر بوده که با تاج و قاب نقره‌ای همراه است.

این نوع از نورد واچ ممکن است یک همتای مستقیم با نمایشگر گرد داشته باشد و ممکن است به مدل دیگر با 2 دکمه فیزیکی و 2 اندازه مختلف ملحق شود. بااین‌حال، ظاهراً این همه‌ی ماجرا نیست؛ چراکه یک نسخه دایره‌ای نهایی با قاب کرونوگراف متمایز برای یکی از 2 دکمه آن نیز به تصویر کشیده شده است.

این تصاویر جدید گمانه‌زنی‌هایی را به وجود می‌آورد که Nord Watch، علی‌رغم اینکه محصول نسل اول به‌شمار می‌رود، در چندین مدل مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام ممکن است هدف استفاده، ترجیحات اندازه و طراحی کاربر یا سطح قیمتی متفاوتی داشته باشند.

درنهایت، همه این‌ها هنوز شایعه است، اگرچه دیدن اینکه وان پلاس به‌عنوان اولین کمپانی در صنعت، ساعت هوشمند خود را با طراحی‌های متفاوت برای پاسخ به هر سلیقه‌ای عرضه می‌کند، بسیار جالب است.

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ

نظر شما پیرامون OnePlus Nord Watch و طراحی این ساعت هوشمند در 6 مدل مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی