حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند

کمپانی ریلمی امروز از نسل سوم ساعت هوشمند خود با نام ریلمی واچ 3 رونمایی کرد که از نمایشگر 1.8 اینچی، ارتباط صوتی بلوتوثی و بیش از 100 حالت ورزشی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3

Realme Watch 3 دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با اندازه 1.8 اینچ با وضوح 240 در 286 پیکسل است. صفحه‌نمایش مربع‌شکل دارای لبه‌های خمیده بوده و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که نسبت نمایشگر به بدنه ساعت جدید 67.5 درصد است که 35 درصد بیشتر از Realme Watch 2 می‌باشد. همچنین بیش از 100 واچ‌فیس منحصربه‌فرد برای این ساعت وجود دارد که می‌توانند ازطریق اپلیکیشن Realme Link روی صفحه اعمال شوند.

قاب پشتی خمیده واچ 3 از پلاستیک ساخته شده است و در لبه‌ی کناری نیز، این ساعت به قاب فلزی مجهز شده که جذابیت فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است. این ساعت هوشمند دارای یک بند سیلیکونی سازگار با پوست است که تنها 14 گرم وزن دارد. Watch 3 همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3

Watch 3 می‌تواند بیش از 110 حالت ورزشی را ردیابی کند، مانند پیاده‌روی در فضای باز، دویدن در فضای باز/سرپوشیده، کریکت، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون، یوگا، تمرینات قدرتی، دوچرخه‌سواری در فضای باز/سرپوشیده، کوهنوردی، دویدن در مسیر، اسکیت بورد و موارد بیشتر. این دستگاه می‌تواند برای ردیابی ضربان قلب، نظارت‌بر SpO2، نظارت‌بر استرس و نظارت‌بر کیفیت خواب استفاده شود. همچنین یادآورهای نوشیدن آب و هشدارهای ایستادن بیش از اندازه را نیز ارائه می‌دهد.

Realme Watch 3 از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و تماس بلوتوثی را ازطریق تلفن هوشمند جفت‌شده با آن ارائه می‌دهد. برای یک تجربه تماس صوتی واضح‌تر، Watch 3 مجهز به یک میکروفون با حساسیت بالا، یک PA هوشمند داخلی (تقویت‌کننده صدا) است که کیفیت صدا را افزایش داده و یک تراشه بلوتوث دو حالته برای برقراری ارتباط و تماس بلوتوثی پایدارتر می‌باشد.

باتری 340 میلی‌آمپرساعتی این ساعت با استفاده معمولی می‌تواند تا 7 روز دوام بیاورد. این شرکت ادعا می‌کند که شارژ کامل Watch 3 تنها 2.25 ساعت طول می‌کشد.

Realme Watch 3 قیمتی معادل 3499 روپیه (44 دلار) دارد و ازطریق Flipkart، وب‌سایت Realme India و فروشگاه‌های خرده‌فروشی فروخته می‌شود. ساعت جدید ریلمی همچنین در رنگ‌های خاکستری و مشکی قابل خریداری است.

نظر شما پیرامون ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،ساعت خوب و زیبا با مشخصات خوبی هست، حداقل100حالت ورزشی،که واقعا عالیه، وتا جایی که فهمیدم مثل اینکه میکروفون هم داره و میشه باهاش به تماس هام پاسخ داد،البته قطع کردن تماس و سایلنت کردن تماس رو بیشتر ساعت ها دارن ولی صحبت کردن جالبه، چون ضدآب هم هستش بیشتر جالبه، بقیه موارد هم که تو بیشتر ساعت ها و مچ بندها هستش، مثل دستیار خواب، صربان قلب، اکسیژن خون، البته یه سنسور دیگه در مورد همین خون هستش که یادم رفت چی بود، اگه اونم داشت کاملتر میشد، حتمأ گزینه های دیگه مثل پیدا کردن گوشی به وسیله ساعت و برعکس، یا کم و زیاد کردن نورصفحه نمایش، نشان دادن smsو پیامهای برنامه های اجتماعی مثل تلگرام، واتساپ و…… آب وهوا، کنترل موزیک هم داره، باید یه بررسی کامل بشه تا دید این موارد هم داره یا نه، قیمتشم خوبه، 44دلار،که به بازار ماهم بیاد و با دلار 30 تومانی هم حساب کنیم میشه 1میلیونو300،البته اگه این قیمت با اومدن به بازار ما بیشتر نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی