حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهینامه REL سری پیکسل ۷ در کانادا قبل از عرضه رویت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

سری پیکسل ۷ گوگل از جمله گوشی‌های مورد انتظار کاربران اندرویدی است. این دو دستگاه قرار است نقش مهمی در اکوسیستم جدید گوگل ایفا کنند. به تازگی گواهینامه REL سری پیکسل ۷ در کانادا قبل از عرضه رویت شده است. لازم به ذکر است که REL به معنی Radio Equipment List است. با ترنجی همراه باشید.

گواهینامه REL سری پیکسل ۷ قبل در کانادا قبل از عرضه رویت شد

گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو گوگل در وب سایت گواهی REL کانادا مشاهده شده‌اند. عرضه سری گوگل پیکسل ۷ در اواسط اکتبر انجام خواهد شد. این شرکت که با موتور جستجویش شناخته شده است، برنامه خود را برای عرضه این محصولات در پاییز امسال در کنفرانس Google I / O تایید کرد. متاسفانه، تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نشده است. با این وجود، سری پرچمدار پیکسل حداقل از دو گوشی هوشمند تشکیل خواهد شد.

گواهینامه REL سری پیکسل ۷

سری بعدی پیکسل ۷ گوگل شامل گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو خواهد بود. اکنون، گوگل از هیچ تلاشی برای ایجاد تبلیغات در مورد گوشی‌های هوشمند پیکسل خود دریغ نمی‌کند. این شرکت قبلا تعداد بی‌شماری از ویژگی‌های دستگاه‌های آینده خود را معرفی کرده است. علاوه بر این، گوگل قبل از عرضه به ما نگاهی اجمالی به طراحی شگفت‌ انگیز دستگاه‌ها داده است. در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو گوگل، از وب سایت گواهی REL کانادا عبور کرده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که دریافت گواهینامه REL CANADA برای پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، به معنی نزدیک بودن تاریخ عرضه این دستگاه‌ها است.

این فهرست نام‌های Google Pixel 7 و Google Pixel 7 Pro را تایید می‌کند. علاوه بر این، شماره مدل دستگاه‌های پیکسل آینده را نشان نیز می‌دهد. در این میان، گوگل هنوز در تاریخ عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ است. طبق گواهی REL Canada، پیکسل ۷ دارای شماره مدل GQML3 و GVU6C است. به همین ترتیب، مدل پرو نیز دارای شماره مدل GE2AE و GP4BC است.

گواهینامه REL سری پیکسل ۷

متاسفانه، این لیست فقط شماره مدل دو دستگاه را تایید می کند. با این حال، این دو گوشی اخیرا در وب سایت گواهی FCC نیز ظاهر شده‌اند. این لیست باندهای 5G را که گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ ارائه خواهند کرد را نشان داده است. افشای اطلاعات گذشته ادعا می‌کرد که پیکسل ۷ بازطراحی مجدد و بزرگی نخواهد داشت. مدل پرو دارای سه دوربین در پشت دستگاه خواهد بود. با این حال، پیکسل ۷ دارای چینش دوربین دوگانه در بخش پشتی خواهد بود.

به گزارش GizChina، گوگل مشخصات دوربین‌ها را فاش نکرده است، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی‌ها دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. مدل پرو احتمالا با یک لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی نیز همراه شود. همچنین، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۳ (از پیش نصب شده) عرضه خواهند شد.

یک ویدیوی جدید از سری پیکسل ۷ توسط Unbox Therapy، طراحی نمونه اولیه گوشی را به نمایش می‌گذارد. به علاوه، نسخه پرو احتمالا از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. با این حال، مدل معمولی احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. قلب تپنده این دو دستگاه نیز احتمالا نسل جدید تراشه Tensor گوگل است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان