حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه نهایی iOS 16 تکمیل شده و آماده انتشار به صورت عمومی است

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

اپل در iOS 16، توانست در هر نسخه بتا، قابلیت‌های مهم و جذابی را اضافه کند. اگرچه بسیاری از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل به نوعی برای کاربران اندروید خاطره محسوب می‌شوند، اما خبر خوب این است که نسخه نهایی iOS 16 تکمیل شده و آماده انتشار به صورت عمومی است. با ترنجی همراه باشید.

نسخه نهایی iOS 16 تکمیل شده است و آماده انتشار به صورت عمومی است

به گفته مارک گورمن، روزنامه‌نگار معروف نشریه بلومبرگ، برنامه‌ نویسان و مهندسان اپل، توسعه سیستم عامل iOS 16 را تکمیل کرده‌اند و این پلتفرم تقریبا برای انتشار عمومی آماده است. اما به صورت کلی، زمان کمی به انتشار آن باقی مانده است. به گفته این نشریه، شرکت اپل قصد دارد iOS 16 و watchOS 9 را همزمان با ساعت‌های هوشمند آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ در ماه سپتامبر معرفی کند، اما سیستم عامل تبلت‌های iPadOS 16 و پلتفرم macOS Ventura یک ماه بعد در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب، انتشار عمومی iOS 16 در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

نسخه نهایی iOS 16

ویژگی‌های جدید اکوسیستم اپل در iOS 16 شامل امکاناتی برای شخصی سازی لاک اسکرین با ویجت‌ها، امکان ویرایش یا عدم ارسال موقت پیام در iMessage، معرفی کتابخانه عکس مشترک iCloud برای اشتراک‌ گذاری عکس‌ها با خانواده و دوستان و موارد دیگر است. علاوه بر این، اپل نمایش درصد باتری را در نشانگری واقع در بالای صفحه نمایش را نیز عرضه خواهد کرد.

اخیرا گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل قصد دارد آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ را در تاریخ ۷ سپتامبر عرضه کند. ما انتظار داریم که اولین نرم افزار جدید در این رویداد نمایش داده شود. با این حال، ما هیچ اطلاعات رسمی از طرف اپل نداریم. مارک گورمن معتقد است که رویداد اکتبر بر روی آیپدها و کامپیوترهای مک متمرکز خواهد بود؛ از جمله iPad Pro با تراشه M2 و همچنین نسخه های جدید سیستم عامل‌های اپل.

نسخه نهایی iOS 16

به گزارش GizChina، در کنار iOS 16، سری آیفون ۱۴ نیز ماه آینده در دسترس خواهد بود. با نزدیک شدن به این کنفرانس مطبوعاتی، اخبار بیشتری از زنجیره تامین اپل منتشر می‌شود. به تازگی منبعی که قاب‌های محافظ تولید می‌کند، فاش کرده است که سری آیفون ۱۴ دارای هشت رنگ خواهد بود. احتمالا این ۸ رنگ هم برای نسخه معمولی و هم مدل برای نسخه‌های پرو است که گویا باید این بار انتظار عرضه رنگ بنفش را نیز داشته باشیم.

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس پشت شیشه‌ای براق و رنگ بنفش تیره‌تری خواهند داشت. اما آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس، شیشه مات و رنگ بنفش روشن‌تری دارند. چندین منبع تایید کرده‌اند که هیچ گوشی هوشمند آبی رنگ در خط تولید آیفون ۱۴ وجود نخواهد داشت. اگر به یاد داشته باشید، این رنگ یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو بود. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به به سلام بچه ها

بخش کامنت‌ها تغییر کرده چه باحاله

خیلی وقته نظری ثبت نکردم اما تلاش می کنم باشم بیشتر اینجا

دم اپل گرم ولی iOS 16 چیز خاصی برای ارایه نداره جز اون صفحه لاک‌اسکرین

BeFair

از بچه‌های قدیمی که کامنت می ذاشتن اگر کسی کامنت منو می بینیه ریپلای کنه ❤️❤️‍🔥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان