حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با Light Mode سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ برای عمر باتری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ به عنوان پیشروترین شرکت در عرضه گوشی‌های تاشو، هر نسل سعی دارد این محصولات را بیش از پیش بهینه کرده تا بتواند آن را به عنوان پرچمدارانی واقعی به اثبات برساند. بر همین اساس، ویژگی Light Mode گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی Light Mode گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد

سامسونگ حالت اصلی عملکرد Notes قدیمی را در گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 احیا کرده است و با بهینه‌سازی‌های معمول، صرفه‌جویی در باتری One UI متفاوت است. تنظیمات جدید توسط Dudi4PoLFr در ردیت با نتایج بسیار جالبی مورد آزمایش قرار گرفته است. شما هم اکنون می‌توانید گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 را پیش خرید کنید. همچنین می‌توانید این دو دستگاه تاشو جدید سامسونگ را قبل از عرضه در فروشگاه آنلاین سامسونگ برای خرید رزرو کنید. گوشی‌های تاشو در تاریخ ۲۶ آگوست به بازار عرضه می‌شوند.

چگونه پروفایل عملکرد Light سامسونگ در گلکسی زد فولد ۴ را برای افزایش عمر باتری روشن کنیم؟ همانطور که به راحتی می‌توانید حدس بزنید، پروفایل‌های عملکرد جدید Z Fold 4 و Flip 4 را می‌توانید در بخش تنظیمات > پروفایل عملکرد جدید پیدا کنید که در آن دو گزینه Standard و Light به همراه توضیحاتی که هر کدام از آن‌ها انجام می‌دهند وجود دارد.

ویژگی Light Mode گلکسی زد فولد ۴

این بخش نمایه عملکرد جدید در One UI 4.1.1 ظاهرا به منظور افزایش عمر باتری گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۲، همانطور که توضیح حالت Light بیان می‌کند، ظاهرا حالتی کوتاه ایجاد می‌کند، اما در واقع جایگزینی برای سوئیچ پردازش پیشرفته گذشته آن است.

از آنجایی که عمر باتری پاشنه آشیل گوشی‌های تاشو قبلی سامسونگ بود، این رکورد در سال ۲۰۲۲ به میزان قابل توجهی بهبود یافته است، به‌ویژه که عمر باتری گلکسی Z Flip 4 در مقایسه با Z Flip 3 تقریبا ۲۰ درصد استقامت بیشتری را در معیارهای مختلف نشان می‌دهد.

معیارهای عملکردی Light Mode در مقابل استاندارد گلکسی Z Fold 4  سامسونگ چیست؟ علاوه بر این، محک زدن نمایه Light در برابر مشخصات استاندارد در گلکسی زد فولد 4 نشان می‌دهد که محدودیت‌های عملکردی جدید سامسونگ در مقایسه با حالت استاندارد، حدود 20 درصد امتیازات بنچمارک کمتری را به ارمغان می‌آورد. نیازی به گفتن نیست، همانطور که معیارهای دو نمایه که در زیر در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، به قیمت بهینه‌سازی عملکرد به صورت هوشمندانه (در صورت نیاز) تمام می‌شود.

ویژگی Light Mode گلکسی زد فولد ۴

به گفته PhoneArena، در واقع، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که به دلیل کاهش قدرت پردازنده هسته قدرتمند Cortex-X2 در اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، افزایشی معادل در طول عمر باتری به دست آورید که در برداشت‌های ذهنی ما به همان اندازه قدرت تولید گرما را دارد. این امر به ویژه در مورد گلکسی Z Flip 4 که قاب نازک و ظریف آن اجازه اتلاف گرمای زیادی را نمی‌دهد نیز صادق است، بنابراین همانطور که از تست باتری بازی سه بعدی ما می‌بینید، به هر حال با فشار زیادی روبرو می‌شوید. تنها منطقه‌ای که جای خود را به عمر باتری Z Flip 3 داد. با این حال، اگر آن را در حالت جدید عملکرد Light قرار دهید، وضعیت دستگاه به حالت تعادل باز خواهد گشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان