حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، مقاومت

سامسونگ Galaxy Z Flip 4 جدیدترین گوشی تاشو ارزان این برند کره‌ای است که شاید هدف خرید خیلی از کاربران علاقه‌مند به فرم‌فکتور خاص تاشو باشد. تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ می‌تواند پاسخ خیلی از کاربران نگران باشد که می‌خواهند بدانند این گوشی تاشو چقدر مقاومت دارد.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ ۴

سامسونگ گلکسی Z Flip 4 با گواهی IPX8 ارایه می شود. اگر به صورت ساده بخواهم بگویم، وقتی شما گواهی IP را می بینید، دو عدد در مقابل آن وجود دارد که مثلا ما اینجا آن را IPXY می نامیم. عدد X برای مقاومت در برابر خاک و عدد Y برای مقاومت در برابر آب است. اگر دستگاهی در برابر هر کدام از این‌ها مقاومت نداشته باشد، جای آن خالی می‌ماند.

پس گواهی IPX8 یعنی این دستگاه در برابر خاک مقاومتی ندارد اما در برابر غوطه‌وری در آب ساکن و تمیز به عمق ۱.۵ متر و مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند مقاوم باشد. یکی از پرسش‌ها این است که Galaxy Z Flip 4 در مقابل خاک چطور می تواند مقاومت کند.

همچنین سامسونگ در مکانیسم لولا تغییراتی ایجاد کرده است که دوست داریم در این ویدیو ببینیم این تغییرات در عملکرد آن چه تاثیری می گذارد. بیایید با هم ویدیو تست مقاومت Galaxy Z Flip 4 را ببینیم:

 

برخلاف تست مقاومت وان پلاس 10T که در تست این مقاومت تبدیل به یک گوشی تاشو شد (!) اما این گوشی تاشو سامسونگ توانست تا حد خوبی مقاومت کند.

در تست خم شدن Galaxy Z Flip 4 بر اساس صدایی که از داخل لولا آمد، به نظر می رسد بخشی از آن آسیب دیده و در بسته شدن کامل دستگاه تاثیر گذاشت.

در تست شعله نمایشگر داخلی گلکسی Z Flip 4 شاهد ذوب شدن پوشش UTG روی نمایشگر بودیم که خب قابل پیش‌بینی بود.

در تست خراشیدگی اما آلومینیوم نظامی بدنه گلکسی زد فلیپ ۴ عملکرد قابل انتظاری را داشت که جز آن هم انتظار نمی رفت.

در تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۴ در برابر خاک چیزی که دیدیم فراتر از انتظار بود. البته هر چند که در این ویدیو مقاومت خوبی در برابر خاک می بینیم اما چون این برند هیچ مقاومتی در این بخش اعلام نکرده، توصیه می کنیم که گوشی را دور از خاک نگهدارید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ رسما معرفی شد: تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با قیمت ۹۹۹ دلار

نظر شما درباره مقاومت گلکسی Z Flip 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)