حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه جدید سامسونگ به اپل در تبلیغات گلکسی Z Flip 4 : از حصار بیا بیرون

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

حدود یک ماه و نیم پیش بود که ویدیو تبلیغاتی طعنه سامسونگ به اپل برای نداشتن دستگاه تاشو را با هم دیدیم. تبلیغات سامسونگ امریکا معمولا نیش‌دار، مستقیم و ادامه‌دار است. در ادامه آن ویدیو امشب طعنه جدید سامسونگ به اپل در تبلیغات گلکسی Z Flip 4 می‌بینیم که با همان شعار “از حصار بیا بیرون” ادامه دارد.

طعنه جدید سامسونگ به اپل

سامسونگ در تلاش برای جذب مشتریانی است که در انتخاب بین سامسونگ و اپل سردرگم هستند، ویدیو تبلیغاتی را منتشر کرده است تا بگوید اگر به سامسونگ کوچ کنید، حتی دوستان اپلی شما هم شاید با تصمیم شما همراه شده و به سامسونگ روی بیاورند!

در جدیدترین تبلیغ گلکسی زد فلیپ 4، سامسونگ طراحی سنتی ساده آیفون را به سخره می گیرد و در نتیجه، به طور غیرمستقیم اپل را به دلیل نداشتن چیز جدیدی مانند گوشی تاشو تمسخر می کند. بیاید این ویدیو کوتاه را با هم ببینیم:

 

این تبلیغ همان مردی را که در ویدیو قبلی روی حصار رفت را نشان می‌دهد. وی به معنای واقعی کلمه نماد افرادی است که برای انتخاب بین آیفون اپل یا گوشی هوشمند سامسونگ مشکل دارند.

مرد حاضر در تبلیغ می گوید که نمی تواند به گوشی هوشمند سامسونگ تغییر کاربری دهد زیرا نگران این است که دوستانش چه فکری می کنند، اما دوستش به او می گوید:

«وقتی گلکسی زد فلیپ 4 جدید خود را بیرون می آورید، مردم در انتخاب خود (آیفون) تردید می کنند.”

سپس یک گلکسی زد فلیپ 4 به آن مرد تحویل داده می‌شود و به دنبال آن دوستانش از پشت حصار بیرون می‌آیند تا به او بگویند که گوشی (گلکسی زد فلیپ ۴) چقدر باحال است. این تبلیغ با زیرنویس‌های «زمان خروج از حصار» و «کهکشان در انتظار شماست» به پایان می‌رسد که به برند Galaxy سامسونگ برای طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، هدفون، لپ‌تاپ و موارد دیگر اشاره دارد.

در اصل، این تبلیغ نه تنها برای تمسخر طراحی خسته کننده اپل، بلکه برای برجسته کردن طراحی منحصر به فرد تاشو گوشی های هوشمند Galaxy Z Flip منتشر شد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طراحی گلکسی زد فلیپ 4 ممکن است برای همه مناسب نباشد. اکثر مردم هنوز با طراحی سنتی غیرتاشو موافق هستند، به خصوص که برخی گوشی‌های تاشو کاربران را مجبور می کنند برخی از مشخصات سخت افزاری پایین تری را در بخش‌هایی مثل دوربین ها و ظرفیت باتری داشته باشند.

نظر شما چیست؟ وقت خروج از حصار است؟

طعنه سامسونگ به اپل برای نداشتن دستگاه تاشو + ویدیو

طعنه مجدد سامسونگ به اپل این بار با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)