حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با صدای Hi-Fi معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

دقیقا یک سال از معرفی هدفون های قبلی سامسونگ می‌گذرد. این شرکت اما امروز با معرفی گلکسی بادز ۲ پرو، سکوت یک ساله خود را شکست. همان‌طور که از نام این محصول پیداست. Buds 2 Pro ویژگی های دو هدفون بادز ۲ و گلکسی بادز پرو را ترکیب می‌کند. جدیدترین هدفون بی سیم سامسونگ دارای قابلیت های جذابی مانند ANC هوشمند، 360 Audio و HD Voice است.

گلکسی بادز ۲ پرو نسبت به هدفون های رایج ۲۵۶ برابر جزئیات صدای بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد 

گلکسی بادز ۲ پرو

Galaxy Buds 2 Pro

به لطف پیشرفت های صورت گرفته در زمینه فناوری و طراحی سامسونگ وعده می‌دهد که گلکسی بادز ۲ پرو می‌تواند در صورت روشن بودن حالت «حذف نویز فعال» حتی بلندترین صدا های مزاحم را نیز حذف کند. این هدفون های جدید از صدای ۲۴ بیتی پشتیبانی کرده و از تکنولوژی Hi-Fi برخوردارند. این ویژگی بسیار جذاب است، زیرا که اکثرا در هدفون های استودیویی و حرفه ای شاهد آن هستیم. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، Galaxy Buds 2 Pro از HD Vioce و 360 Audio نیز برخوردار بوده که البته برای استفاده از مورد دوم، باید گوشی شما به رابط کاربری OneUI 4.1.1 مجهز باشد.

سامسونگ در مراسم رونمایی مانور زیادی بر روی کیفیت پخش صدای Buds 2 Pro داد. ادعا می‌شود که این محصول جدید ۲۵۶ برابر، جزئیات صدای بیشتری را نسبت به هدفون های رایج ۱۶ بیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته که این ادعا ها باید مورد آزمایش قرار گیرند‌. اما حداقل از روی کاغذ مشخص بوده که بادز ۲ پرو، پیشرفته ترین هدفون بی سیم سامسونگ است. این محصول از درایور های ۱۰ میلی متری برخوردار بوده و موفق به کسب گواهینامه IPX7 شده است. این گواهی بدان معناست که محصول مورد بحث، تا حداکثر عمق ۱ متر در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

Galaxy Buds 2 Pro

این هدفون با یک بار شارژ، ۸ ساعت به طور مداوم کارایی خواهد داشت. همچنین اگر کیس آن همراه شما باشد، می‌توانید تا ۲۹ ساعت (بدون فعال بودن قابلیت ANC) از آن استفاده کنید. اگر مایل به استفاده از ویژگی «حذف نویز فعال» باشید، میزان شارژدهی بادز ۲ پرو به حدود ۵ ساعت کاهش خواهد یافت.

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ از ۲۶ آگوست (۴ شهریور) عرضه خواهد شد. البته این محصول از هم اکنون در بسیاری از کشور ها قابل پیش خرید است. هدفون های جدید سامسونگ در سه رنگ سفید، بنفش و خاکستری (رنگی موسوم به Zenith Gry که بیشتر شبیه مشکی است!) عرضه می‌شود. طراحی این هدفون ها شبیه Galaxy Buds 2 بوده و روکشی مات دارند. سامسونگ ادعا می‌کند که به کمک طراحی جدید، Galaxy Buds 2 Pro تا ۱۵ درصد اندازه کوچک تری نسبت به گلکسی بادز پرو دارد.

Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

هدفون های جدید سامسونگ صدای Hi-Fi ۲۴ بیتی را در دستگاه های گلکسی (دارای رابط کاربری OneUI 4.0 و یا بالاتر) ارائه می‌کنند ‌. این محصول همچنین از صدای فراگیر یا همان 360 Audio نیز برخوردار است. همان‌طور که برخی شایعات در گذشته ادعا کرده بودند، جدیدترین هندزفری وایرلس سامسونگ، با پرداخت ۲۲۹ دلار/یورو قابل تهیه خواهد بود.

گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو رسما معرفی شدند: ساعت های هوشمند ۲۰۲۲ سامسونگ

نظر شما درباره Galaxy Buds 2 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی