حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ با برچسب قیمت 230 دلار معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

رویداد 2022 Unpacked سامسونگ تا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و ما مشتاقیم ببینیم این شرکت چه چیزی را برای کاربران درنظر گرفته است. درحال‌حاضر، می‌دانیم که سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای عرضه گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو و درنهایت، گلکسی بادز 2 پرو است. حال به‌تازگی، یک منبع خرده‌فروشی قیمت گلکسی بادز 2 پرو را فاش کرده که با افزایش 30 دلاری نسبت‌به بادز پرو اصلی، به برچسب قیمتی 230 اشاره دارد.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو

به‌گزارش وب‌سایت 9to5google، یک منبع خرده‌فروشی اخیرا فاش کرده که Galaxy Buds 2 Pro با قیمت 229.99 دلار معرفی خواهد داشت. این میزان، افزایش 30 دلاری نسبت به Galaxy Buds Pro اصلی و 80 دلار نسبت به Galaxy Buds 2 را نشان می‌دهد.

درحالی‌که ما نمی‌دانیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای بهبود ایربادز آینده خود در سر دارد، یکی از منابع بیان می‌کند که این شرکت صدای 24 بیتی را به این دستگاه اضافه خواهد کرد. درحالی‌که این مورد به‌نظر جالب می‌رسد، به‌طور واقع‌بینانه تفاوتی زیادی را برای کاربر نهایی ایجاد نمی‌کند.

منبع مذکور همچنین رنگ‌های موجود برای Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro را نیز تأیید کرده است. گلکسی واچ 5 40 میلی‌متری در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای و مدل 44 میلی‌متری در رنگ‌های آبی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گلکسی واچ 5 پرو در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه می‌شود.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو

قیمت گلکسی بادز 2 پرو

رقیب اصلی گلکسی بادز 2 پرو احتمالاً Pixel Buds Pro خواهد بود که به‌زودی با قیمت 200 دلار عرضه می‌شود. هر دو دستگاه دارای ANC، اتصال چند دستگاهی و حالت شفافیت خواهند بود و درحقیقت ایربادز ممتاز شرکت مربوطه خود هستند. Apple AirPods Pro همان ویژگی‌ها را با حالت شفافیت پیشرو در صنعت و حذف فعال نویز ارائه می‌دهد، بنابراین باید ببینیم که نسل جدید گلکسی بادز پرو سامسونگ چگونه با آن‌ها رقابت خواهد کرد. AirPods Pro اپل با قیمت 250 دلار به‌فروش می‌رسد.

چند روز پیش، اطلاعاتی پیرامون ایربادز پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد که این دستگاه را با باتری 500 میلی‌آمپرساعتی نشان می‌داد که کمی بزرگ‌تر از گلکسی بادز پرو است. بنابراین، می توانیم انتظار داشته باشیم که Galaxy Buds 2 Pro دارای عمر باتری کمی بیشتر باشد.

نظر شما پیرامون قیمت Galaxy Buds 2 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی