حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022 آینده این شرکت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

درفاصله‌ی کمتر از یک هفته تا برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2022، تمام محصولات آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است. افشاگر افسانه‌ای ایوان بلاس (evleaks ازطریق وب‌سایت 91mobiles)، به‌تازگی رندرهای مطبوعاتی با وضوح بالا از گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4، گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو و ​​گلکسی بادز 2 پرو به‌همراه بندهای ساعت هوشمند و قاب‌های گوشی‌های تاشو را در تمام رنگ‌بندی ‌آن‌ها منتشر کرده است.

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

این اولین بار نیست که رندرهای مطبوعاتی این دستگاه‌ها فاش می‌شود. بااین‌حال، دیدن آن‌ها در تمام رنگ‌هایشان جالب است. گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های مشکی، بنفش بورا، آبی روشن و طلایی صورتی دیده می‌شود. این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی خود، Galaxy Z Flip 3 است. بنابراین جدا از ویژگی‌های نرم‌افزاری و قیمت رسمی آن‌ها، به‌نظر نمی‌رسد چیزی ناشناخته در مورد گلکسی‌های آینده وجود نداشته باشد.

Galaxy Z Fold 4 در رنگ‌های بژ/کرم، مشکی و خاکستری در دسترس خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد نه طراحی ماژول دوربین و نه طراحی کلی دستگاه در این نسل نسبت‌به مدل قبلی تغییر کرده باشد. بااین‌حال، شایعات به بدنه‌ی نازک‌تر و سبک‌تر اشاره می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین‌های بهبودیافته نیز باشد.

آمازون هلند در افشاگری جداگانه‌ای، لیست گلکسی زد فولد 4 خود را به‌همراه تصاویری از این دستگاه منتشر کرده است. در این تصاویر، نه‌تنها نگاه خوبی به گوشی هوشمند تاشو جدید می‌بینیم، بلکه می‌دانیم که ارتفاع آن 155.1 میلی‌متر، درحالت تا شده 67.1 میلی‌متر عرض و ضخامت آن 15.8 میلی‌متر است. وقتی باز شود، عرض دستگاه 130.1 میلی‌متر می‌شود. وزن گوشی نیز 263 گرم ذکر شده است.

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

قابلیت مولتی‌تسکینگ و بهره‌وری نیز در این تصاویر برجسته است. این تعجب‌آور نیست زیرا سامسونگ این دستگاه را با هدف کاربرانی که به یک دستگاه قدرتمند نیاز دارند، ارائه می‌کند. همچنین می‌توانیم ببینیم که گلکسی زد فولد 4 با قاب‌هایی عرضه می‌شود که دارای یک اسلات اختصاصی برای جایگیری قلم اس پن است.

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

گلکسی واچ 5 پرو جانشین گلکسی واچ 4 کلاسیک خواهد شد و انتظار می‌رود عمر باتری 3 روزه داشته باشد. بااین‌حال، قاب چرخشی را از دست می‌دهد. همچنین دارای شارژ بی‌سیم 10 واتی بوده و می‌تواند در مدت 30 دقیقه تا 45 درصد شارژ شود.

گلکسی واچ 5 استاندارد نیز حداقل در شش رنگ بنفش بورا، گرافیت، خاکستری، آبی روشن، طلایی صورتی و سفید در دسترس خواهد بود.

اگرچه گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو دارای بندهایی با اندازه استاندارد خواهند بود، اما سامسونگ بندهای جایگزین رسمی را برای ساعت‌های آینده خود ارائه می‌دهد.

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022

گلکسی بادز 2 پرو تنها در سه رنگ مشکی، بنفش بورا و سفید در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود این ایربادز دارای ANC تطبیقی ​​(حذف نویز فعال)، کیفیت صوتی بهبودیافته و عمر باتری کمی بیشتر باشند.

نظر شما پیرامون محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022 این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی