حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد آنپکد آینده سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4 مشخص شد: 19 مرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

کمپانی سامسونگ امروز به‌صورت رسمی تأیید کرد که رویداد بعدی گلکسی آنپکد خود برای روز چهارشنبه، 10 آگوست (19 مردادماه) تعیین شده است و انتظار می‌رود در این رویداد، شرکت کره‌ای از نسل جدید گوشی‌های تاشو شامل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو و همچنین گلکسی بادز پرو 2 رونمایی کند.

تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4

اوایل دیروز، سامسونگ یک توییت مرموز را منتشر کرده که در آن به تاریخ برگزاری رویداد آنپکد آینده خود براساس یک تصویر پازلی اشاره کرده بود. حال امروز این شرکت، رسما رویداد آنپکد خود را برای تاریخ 19 مرداد تأیید کرد.

سامسونگ درضمن دعوتنامه خود آورده است:

نوآوری فقط درباره ایده‌های رادیکال نیست؛ این در مورد باز کردن تجربیات جدیدی است که زندگی روزمره ما را برای بهتر شدن تغییر می‌دهد. نوآوری‌های معنادار فراتر از جنبه‌های فنی هستند و بستری را فراهم می‌کنند که بر اساس آن زندگی روزمره ما غنی‌تر و همه‌کاره‌تر شده و ما را در برابر فرصت‌هایی بیشتر از همیشه قرار می‌دهد.

تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4

تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4

طبق معمول، سامسونگ پیشنهادات زیادی را ارائه خواهد کرد و روند رزرو دستگاه‌های گلکسی بعدی خود را قبل از عرضه رسمی آن‌ها در ماه آینده باز می‌کند. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند از امروز ثبت‌نام کرده تا از تبلیغات ثبت‌نام اولیه که سامسونگ تا 10 آگوست ارائه می‌دهد، استفاده کنند. مانند سال‌های قبل، مشوق‌های مختلفی بر اساس خرید شما ارائه می‌شود. سامسونگ چندین بسته مختلف درنظر دارد که شامل موارد زیر است:

گوشی گلکسی، گلکسی واچ و گلکسی بادز با بسته 200 دلار اعتبار
گوشی گلکسی و ساعت گلکسی با 150 دلار اعتبار
گوشی گلکسی و گلکسی بادز با 130 دلار اعتبار
گلکسی واچ و گلکسی بادز با 80 دلار اعتبار

اگر به این بسته‌ها علاقه ندارید، سامسونگ اعتبار 100 دلاری برای محصولات واجد شرایط در وب‌سایت سامسونگ با رزرو گوشی گلکسی، 50 دلار اعتبار برای رزرو ساعت گلکسی و اعتبار 30 دلاری برای رزرو گلکسی بادز ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود این شرکت از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در رویداد آینده خود رونمایی کند. با وجود انتشار طراحی نهایی و مشخصات احتمالی این دستگاه‌ها، هنوز جزئیات پیرامون قیمت‌گذاری و دسترسی آن‌ها مشخص نشده است که انتظار می‌رود این موارد در رویداد پیش‌رو به‌صورت رسمی اعلام شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی