حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو در اروپا به همراه گزینه های رنگی آنها افشا شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

قیمت گلکسی بادز 2 پرو امروز و چند هفته قبل از رونمایی سامسونگ از این ایرباد های ممتاز بعدی خود به همراه برخی از مشخصات آنها فاش شده است. در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ چندین ویژگی جدید را به هدفون های بالارده خود بیاورد، بر اساس اطلاعات جدید، قیمت آن باید نسبت به نسل اول گلکسی بادز پرو بدون تغییر باقی بماند.

تاریخ رویداد آنپکد آینده سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4 مشخص شد: 19 مرداد 1401

سامسونگ کمتر از سه هفته تا معرفی گلکسی بادز 2 پرو، جانشین گلکسی بادز پرو سال گذشته، فاصله دارد. انتظار می‌رود که این هدفون ها در 19 مرداد ماه در رویداد بعدی Galaxy Unpacked در کنار گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 رونمایی شود. بنابراین Galaxy Buds 2 Pro باید قبل از AirPods Pro 2 وارد بازار شود. در این میان، قیمت اروپایی گلکسی بادز 2 پرو و ​​همچنین رنگ‌ های عرضه‌ شده از این هدفون‌ها نیز به بیرون افشا شده است.

همانطور که تصویر زیر نشان می‌دهد، سامسونگ قصد دارد Galaxy Buds 2 Pro را در رنگ های خاکستری، بنفش و سفید عرضه کند. به عبارت دیگر، گلکسی بادز 2 پرو در سه رنگ از چهار رنگی که سامسونگ گلکسی بادز پرو را در آن عرضه می‌کند، عرضه خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد نسخه مشکی برای مدل امسال حذف شده است. با این حال، باید دید که آیا سامسونگ با نام تجاری “فانتوم” که به گزینه های رنگی خود می‌دهد، روند نامگذاری را ادامه خواهد داد یا خیر.

قیمت سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو در اروپا

قیمت سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو در اروپا

در تصویر بالا همچنین می‌بینیم که منبع دو قیمت 225.90 یورو و 213.89 یورو را ذکر کرده است. طبق گفته منبع، سامسونگ در واقع روی ۲۲۹ یورو برای Galaxy Buds 2 Pro حساب باز کرده است، قیمتی که با Galaxy Buds Pro دقیقاً مطابقت دارد. در مقایسه اما Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro ممکن است گرانتر از سری Galaxy Watch 4 باشند. همانطور که پیشتر گزارش دادیم، قیمت گلکسی Z Flip 4 نیز ممکن است به بیرون افشا شده باشد.

 

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت هدفون های آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری