حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ شیائومی میکس فولد ۲ و نگاه اولیه: گوشی تاشو Xiaomi برای سال ۲۰۲۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

حدودا ۱۰ روز پیش بود که گوشی تاشو جدید شیائومی رسما معرفی شد. میکس فولد ۲ برای این برند چینی شاید پرفروش‌ترین محصولش نباشد اما یکی از افتخارات آن خواهد بود که برای رقابت با دستگاهی مانند گلکسی زد فولد ۴ طراحی شده است. امروز می‌خواهیم با هم آنباکسینگ شیائومی میکس فولد ۲ و نگاه اولیه به آن را داشته باشیم تا ببینیم گوشی تاشو Xiaomi برای سال ۲۰۲۲ چطور می تواند عمل کند.

آنباکسینگ شیائومی میکس فولد ۲

جعبه شیائومی میکس فولد ۲

جعبه شیائومی میکس فولد ۲

میکس فولد ۲ نسبت به گلکسی زد فولد ۴ باریک‌تر و سبک‌تر (حتی اگر ۱ گرم سبک‌تر باشد) بوده و می تواند در این بخش پیشروتر باشد. هر چند که سامسونگ در بخش لولا قابلیت قرار گرفتن در زوایای مختلف را دارد. همچنین گوشی تاشو سامسونگ در مقابل آب هم مقاومت دارد که نماینده شیائومی ندارد.

به هر صورت این نشان می‌دهد که نگاه سامسونگ و شیائومی در بخش طراحی متفاوت بوده و چینی‌ها به دنبال رکوردهای سبکی و باریکی بوده‌اند اما کره‌ای ها ترجیح داده‌اند روی کارایی و مقاومت تاکید کنند. هر کدام از این تفکرها طرفدارانی دارد، شما چطور فکر می کنید؟

خب، اجازه بدهید ابتدا ویدیو را با هم ببینیم و کمی بیشتر درباره آن صحبت کنیم:

 

طراحی جعبه Mix Fold 2 زیباست و حس لوکس بودن را القا می کند. یک برگه با نوشته خاص روی آن است که خبر از سرویس های ویژه (VIP) شیائومی برای این گوشی دارد. نوشته روی قاب طلاکوب این برگه می‌تواند حس خاص بودن ویژه ای داشته باشد.

درون جعبه یک قاب محافظ با کیفیت که پایه نگه دارنده دارد را می بینیم. شارژر سریع ۶۷ وات درون جعبه قرار دارد و یک کابل USB C هم در کنار آن است.دیدن شارژر درون جعبه دلگرم کننده است و داشتن یک قاب با کیفیت حتی بهتر از آن.

از نظر لولا همان کاستی قرار نگرفتن در زوایای خاص می تواند بزرگترین نگته باشد. شیائومی با لولای پیشرفته‌ خود تلاش کرده تا چروک بخش لولا را به حداقل برساند. در این تجربه کوتاه می توان گفت که مشکل خاصی در آن دیده نمی‌شود.

با نگاهی کوتاه با مجموعه دوربین می‌توان گفت که نباید انتظار عملکرد یک مجموعه دوربین کاملا پرچمدار را از آن داشت اما عملکرد بد هم ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که میکس فولد ۲ می تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)