حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک AnTuTu موتو X30 Pro منتشر شد: صدر جدول برای موتورولا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

امتیاز بنچمارک های مختلف به سازندگان گوشی های هوشمند کمک می‌کند که متوجه شوند تغییرات نرم افزاری چقدر می‌تواند بر روی قدرت یک دستگاه تاثیر گذار باشد‌. بنچمارک ها همچنین به عنوان ابزاری برای مقایسه عملکرد یک گوشی در برابر رقبایش به کار می‌آیند. هم اکنون امتیاز بنچمارک AnTuTu موتو X30 Pro موتورولا منتشر شده است. امتیاز کسب شده توسط این تلفن هوشمند حتی شیائومی 12S Pro نیز بیشتر است.

امتیاز بنچمارک AnTuTu موتو X30 Pro حتی از شیائومی 12S Pro نیز بیشتر است

بسیاری از افراد امتیاز کسب شده توسط یک بنچمارک را دلیل برتری یک گوشی بر گوشی دیگری می‌دانند. برای مثال پیکسل ۶ پرو در AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۷۱۷,۰۰۰ شده بود. این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو مکس امتیاز ۸۴۸,۰۰۰ را کسب کرده است. بنابراین می‌توان گفت که نماینده اپل گوشی بهتری (قدرتمند تری) نسبت به نماینده‌ گوگل محسوب می‌شود. البته باید بدانیم که بنچمارک ها نمی‌توانند یک عامل مهم در خرید گوشی را نشان دهند. و آن عامل مهم سلیقه کاربر است.

امتیاز کسب شده توسط موتورولا ایکس ۳۰ پرو

برای مثال ممکن است کسی به طور کلی سیستم عامل اندروید را به iOS ترجیح دهد. و یا جذب ویژگی های خاص پیکسل ۶ پرو شود. بنابراین دقت کنید که همیشه کسب امتیاز بالاتر توسط یک تلفن هوشمند، صرفا به معنای آن نیست که این دستگاه برای شما انتخاب بهتری است. تست بنچمارک انتوتو ویژگی های گوشی شما مانند CPU، GPU، حافظه داخلی و UX را اندازه گیری می‌کند. البته دقت کنید که این اپلیکیشن به قدرت و سرعت پردازش تلفن هوشمند شما امتیاز می‌دهد. و برخی از ویژگی ها مانند کیفیت سیستم صوتی یا کیفیت پخش ویدئو باید توسط خود کاربر سنجیده شود.

یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌هایی که اواخر ماه میلادی جاری به بازار عرضه می‌شود، Moto X30 Pro موتورولا است. این دستگاه، اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و سریع‌ترین سرعت شارژ را در بین گوشی‌های موتورولا (۱۲۵ وات سیمی) خواهد داشت. موتورولا ایکس ۳۰ پرو به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است. همچنین انتظار داریم که تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیز برای این گوشی در نظر گرفته شود.

رندر X30 Pro

شرکت مادر موتورولا یعنی لنوو، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو برخی از ویژگی های این تلفن هوشمند را فاش کرده است. لنوو با انتشار تصویری امتیاز بنچمارک AnTuTu موتو X30 Pro را فاش کرد. این دستگاه امتیاز فوق العاده ۱,۱۱۴,۷۶۱ را کسب کرده است. این تصویر توسط چن جین، مدیر کل بخش موبایل لنوو در چین به اشتراک گذاشته شده است.

هم اکنون چه دستگاه هایی در صدر جدول انتوتو قرار دارند؟

همان‌طور که منبع این خبر اشاره می‌کند، موتورولا امیدوار است که X30 Pro بتواند Galaxy S22 Ultra سامسونگ را به چالش بکشد. نظر شما چیست؟ ردمجیک ۷ با کسب امتیاز ۱,۰۴۶,۵۵۲ به طور رسمی بیشترین امتیاز را در بنچمارک انتوتو دارد. پس از آن ویوو ایکس ۸۰ با امتیاز ۱,۰۰۰,۴۴۳ قرار دارد و مقام بعدی نیز متعلق به شیائومی ۱۲ پرو با امتیاز ۹۸۹,۷۳۰ است. در لیست iOS/iPadOS نیز مدل ۱۲.۹ اینچی و ۱۱ اینچی آیپد پرو نسل پنجم صدر جدول را با کسب امتیاز ۱,۲۰۳,۹۱۶ و ۱,۱۸۰,۱۸۴ تصاحب کرده اند.

شیائومی 12 اس پرو رکورد بنچمارک AnTuTu را شکست: عبور از مرز 1.1 میلیونی

در نهایت باید اشاره کنیم که نباید امتیاز بنچمارک را به عنوان تنها عامل مهم در نظر گرفت. زیرا برخی از سازندگان گوشی های هوشمند مانند HTC و OnePlus تا کنون  به تقلب متهم شده اند. نظر شما چیست؟ آیا Motorola X30 Pro  می‌تواند پس از عرضه، به طور رسمی صدر جدول AnTuTu را از آن خود کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی