حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5 چه زمانی ارایه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

انتظار داریم که آپدیت پایدار Android 13 اواخر تابستان ۱۴۰۱ عرضه شود. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی که در ارایه آپدیت اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ خیلی خوب عمل کرد و حالا انتظارها از آن بالاست. شاید برای شما هم سوال شده باشد که آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5 چه زمانی ارایه می شود؟ بیاید کمی درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5

گزارش جدیدی از SamMobile نشان می‌دهد که One UI Beta 5.0 سامسونگ در حال حاضر توسط کارمندان سامسونگ به صورت محرمانه در حال آزمایش است.

رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ پوسته نرم افزاری اختصاصی سامسونگ مبتنی بر اندروید 13 است. سامسونگ معمولاً هر سال یک برنامه بتا را زمانی که نسخه جدیدی از اندروید عرضه می شود، ارائه می‌کند. کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی می‌توانند نرم‌افزار اولیه را آزمایش کنند و بازخورد ارائه کنند تا نسخه نهایی و آماده برای عموم ارایه شود.

One UI 5.0

One UI 5.0

همین هفته گذشته این منبع گزارش داد که One UI 5.0 Beta اوایل مرداد ۱۴۰۱ عرضه می شود و از زمان انتشار آن مطمئن است.

اندروید 13 مجوزهای دقیق تری را برای برنامه هایی که به فضای ذخیره سازی گوشی شما دسترسی دارند، ارایه می کند. همچنین بهبودهای صوتی را به ارمغان می آورد. ما مطمئن نیستیم که از One UI 5.0 چه انتظاری داشته باشیم، زیرا هنوز معرفی نشده است. سری گلکسی اس 22 سامسونگ احتمالا اولین دستگاه های واجد شرایط برای نسخه بتا خواهند بود.

شما منتظر آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)