حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری OnePlus 10T مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

شرکت وان پلاس از جمله برندهای معروف و موفقی در بازار موبایل است که هر ساله محصولات متنوعی نیز عرضه می‌کند. این روزها بازار شایعات حول OnePlus 10T بسیار گرم است. در همین رابطه، اخیرا ظرفیت باتری OnePlus 10T مشخص شده است. با ترنجی همراه باشید.

ظرفیت باتری OnePlus 10T حکایت از وجود یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد…!

پس از درز و افشای چندین اطلاعات مختلف، بالاخره قرار است OnePlus 10T در هفته آینده وارد بازار شود. شعبه چین همان دستگاه OnePlus Ace Pro را معرفی می‌کند، در حالی در سایر بخش‌های جهان، این دستگاه با نام OnePlus 10T عرضه می‌شود. در اصل، هر دو دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژ سریع ۱۵۰ واتی، دارای یک وزنه عملکردی عالی و متعادل هستند. به طور مداوم اخبار و اطلاعاتی از این دستگاه منتشر می‌شود و قبلا نیز برخی از جزئیات این محصول توسط وان پلاس تایید شده است تا هیجان کاربران برای آن بیشتر شود.

وان پلاس 10T با شارژ 150 واتی و VC هشت کاناله با دو برابر دفع حرارت بهتر تأیید شد

اکنون این شرکت ظرفیت باتری گوشی را نیز اعلام کرده است. اطلاعات جدید بیانگر ظرفیت بسیار خوبی برای باطری است، به خصوص در مقایسه با سایر دستگاه‌هایی که سد شارژهای ۱۰۰ واتی را می‌شکنند. اینطور که پیداست، OnePlus 10T به همراه یک باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌ آمپر ساعت عرضه می‌شود. وان پلاس بالاخره تایید کرد که این دستگاه دارای باتری ۴۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این مقدار برای کسانی که شایعات مختلفی را شنیده بودند، اصلا تعجب آور نیست.

ظرفیت باتری OnePlus 10T

این ظرفیت، ۲۰۰ میلی آمپر ساعت کوچک‌تر از وان پلاس ۱۰ پرو است که با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت همراه شده است. با این حال، این دستگاه بسیار سریع‌تر شارژ می‌شود. وان پلاس ۱۰ پرو مجهز به فناوری شارژ سریع ۶۵ وات برای آمریکای شمالی و ۸۰ وات در سایر مناطق جهان بود. از سوی دیگر، OnePlus 10T، قابلیت شارژ سریع ۱۵۰ واتی را ارائه خواهد داد. عرضه این فناوری با Realme GT Neo 3 و OnePlus 10R آغاز شد، اما این دستگاه‌ها اساسا یکسان هستند.

در واقع، دو نسخه برای هر دو دستگاه وجود داشت و آن‌هایی که دارای قابلیت شارژ ۱۵۰ واتی بودند، تنها ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشتند. اکثر تولید کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در هماهنگ کردن ظرفیت باتری با شارژ فوق سریع مشکل خاصی دارند. بنابراین، ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه قطعا گامی رو به جلو برای OnePlus است.

به گزارس وب سایت خبری GizChina، طبق تیزری که اخیرا منتشر شده است، OnePlus 10T با شارژ ۱۵۰ واتی می‌تواند تنها در ۱۹ دقیقه باتری دستگاه را کاملا شارژ کند. اما متاسفانه، همه مناطق جهان، سرعت شارژ یکسانی ندارند. ظاهرا در آمریکای شمالی، OnePlus 10T با حداکثر سرعت شارژ ۱۲۵ وات عرضه می‌شود. البته، این تفاوت بزرگی نخواهد بود، زیرا شارژ دستگاه فقط چند دقیقه بیشتر طول می‌کشد و صحبت درباره یک تا چند دقیقه زمان بیشتر برای شارژ شدن دستگاه، موضوع مهمی محسوب نمی‌شود.

برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو حالا OnePlus 10T است

شاید تعجب کنید که چرا وان پلاس نمی‌تواند قابلیت شارژ سریع‌تری را به آمریکای شمالی بیاورد. ظاهرا نسخه استقامتی ۱۵۰ واتی فناوری SUPERVOOC فقط از پریزهایی با ولتاژ ۲۲۰ ولت یا بالاتر پشتیبانی می‌کند. در آمریکای شمالی، اکثر پریزها یا ۱۱۰ ولت یا ۱۲۰ ولت هستند. البته باید گفت که OnePlus 10T که در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد، همچنان می‌تواند سرعت شارژ ۱۵۰ وات مشابه مناطق دیگر را دریافت کند.

اما به گفته این شرکت، این دستگاه تنها در صورت دریافت شارژر SUPERVOOC سازگار با ۱۵۰ وات، می‌تواند با سرعت ۱۵۰ وات شارژ شود. با این حال، نسخه‌ای که با Realme GT Neo 3 عرضه می‌شود احتمالا یک شارژر سازگار خواهد بود. این شارژر همچنین از پروتکل شارژ PD پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان به سرعت کنسول‌های بازی، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و موبایل خود را با آن شارژ کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان