حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10T با شارژ 150 واتی و VC هشت کاناله با دو برابر دفع حرارت بهتر تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس قرار است گوشی پرچمدار نیمه‌ی دوم سال خود را با نام OnePlus Ace Pro (بازار چین)/ OnePlus 10T (بازار جهانی) در تاریخ 12 مردادماه معرفی کند. حال درفاصله‌ی کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از این دستگاه، وان پلاس دو قابلیت کلیدی 10T شامل پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی و همچنین خنک‌کننده VC هشت کاناله با دو برابر دفع حرارت بهتر را تأیید کرده است.

شارژ 150 واتی وان پلاس 10T

درحالی‌که اکثر مشخصات اصلی گوشی پرچمدار آینده وان پلاس از پیش تأیید شده است، سازنده چینی اخیرا تأیید کرده که این گوشی رده‌بالا از شارژ سریع سیمی 150 واتی برای باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات قبلاً به بیرون درز کرده بود، اما اکنون به‌صورت رسمی تأیید شده است.

جدای از این، تیزرهای این شرکت در Weibo تأیید می‌کنند که این گوشی با یک موتور شارژ هوشمند وارد بازار خواهد شد که می‌تواند به‌طور هوشمند محیط شارژ دستگاه را تشخیص داده تا به‌طور خودکار سرعت شارژ را تنظیم کند. این به‌نوبه‌ی خود به این معنی است که دستگاه را می‌توان در دمای کمتر از -20 درجه سانتی‌گراد شارژ کرد. علاوه‌بر این، OnePlus 10T از حالت سرعت هوشمند، حالت دمای پایین و حتی حالت کنترل دما نیز پشتیبانی می‌کند.

شارژ 150 واتی وان پلاس 10T

شارژ 150 واتی وان پلاس 10T

همچنین به‌لطف نرخ شارژ بالا، شارژ سریع 1 دقیقه‌ای وان پلاس 10T می‌تواند تا 3 ساعت مکالمه یا 90 دقیقه پخش ویدیو یا بیش از یک ساعت بازی ارائه دهد که بسیار چشمگیر است.

در خبری جداگانه، OnePlus Ace Pro یا همان 10T به‌عنوان اولین گوشی هوشمند در جهان با محفظه بخار هشت کاناله معرفی خواهد شد. طبق این قابلیت، هیت سینک گوشی مذکور دارای طراحی هشت کاناله کامل است و مساحت VC به 5177 میلی‌متر می‌رسد. گفته می‌شود که این مورد سرعت انتشار گرما را سریع‌تر و اثر اتلاف گرما را یکنواخت‌تر می‌کند تا دو برابر رسانایی حرارتی یک محفظه بخار معمولی بدست آید. این فرایند همچنین مشکلات گرمایشی را در طول جلسات طولانی پرداختن به بازی‌ها از بین می‌برد.

به غیر از سیستم دفع گرما، OnePlus Ace Pro همان طراحی OnePlus 10 Pro را حفظ خواهد کرد. تأیید شده است که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 درکنار 16 گیگابایت رم LPDDR5، نمایشگر 120 هرتزی و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نظر شما پیرامون شارژ 150 واتی و خنک‌کننده VC هشت کاناله وان پلاس 10T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی