حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه رسمی وان پلاس پیرامون خم شدن گوشی OnePlus 10T

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی شبه‌پرچمدار نیمه‌ی دوم سال وان پلاس با نام OnePlus 10T به‌تازگی معرفی شده است و اگرچه این تلفن تمام سخت‌افزار مدرنی که می‌توان به آن نیاز داشت را در خود جای داده، اما متأسفانه از آزمایش خمشی که توسط یوتیوبر JerryRigEverything انجام شد، جان سالم به در نبرد. این اولین باری نیست که یک گوشی برتر وان پلاس به چنین سرنوشتی دچار می‌شود و OnePlus 10T Pro نیز در تست خمش نتوانست دوام بیاورد. حال، وان پلاس اخیرا بیانیه رسمی را منتشر کرده و تصمیم گرفته است که در آن علت خم شدن گوشی OnePlus 10T خود را توضیح دهد.

بیانیه وان پلاس برای خم شدن OnePlus 10T

وان پلاس که تصمیم به کنار گذاشتن این مورد نداشت، تصمیم گرفت در مورد وضعیت OnePlus 10T نظر بدهد.

در اینجا بیانه رسمی وان پلاس پیرامون مشکل خم شدن گوشی OnePlus 10T خود به وب‌سایت gadgets360 آمده است:

«OnePlus 10T تمام مراحل تست دوام گسترده وان پلاس را برآورده کرده یا از آن فراتر می‌رود، این شامل یک آزمایش فشار است که در آن دستگاه به حالت تعلیق درمی‌آید درحالی‌که وزن به مرکز آن در جلو و عقب اعمال می‌شود. OnePlus 10T دارای طراحی مهندسی سازه پیشرفته‌ای است و می‌تواند بیش از 45 کیلوگرم نیروی خارجی را در این تست در آزمایشگاه وان پلاس تحمل کند.»

بیانیه وان پلاس برای خم شدن OnePlus 10T

بیانیه وان پلاس برای خم شدن OnePlus 10T

تست دوام انجام‌شده توسط زک نشان داد که قاب پلاستیکی گوشی به‌طور عادی تحت فشار فزاینده می‌شکند. شکست درست در زیر جزیره دوربین اما بالای باتری‌ها رخ داد. این گوشی توانست کمی بیشتر از وان پلاس 10 پرو مقاومت از خود نشان دهد، اما همچنان در همان ناحیه مدل پرو شکست خورد.

این آزمایش به‌وضوح نشان می‌دهد که چیدمان داخلی گوشی برای مقاومت در برابر این نوع خم شدن مناسب نبوده و «طراحی مهندسی سازه پیشرفته» برای قبولی در آزمون خمش کافی نبوده است.

درنهایت، باید یادآور شد که OnePlus 10T ذاتاً یک دستگاه خوب است و تست خمشی که زک انجام داده در مقایسه با سناریوهای دنیای واقعی که ممکن است با آن روبرو شوید، می‌تواند کمی افراطی تلقی شود. از این گذشته، اعمال حدود 45 کیلوگرم نیرو با دست، کاری نیست که همه ما به‌صورت روزانه انجام دهیم.

نظر شما درباره بیانیه رسمی وان پلاس پیرامون خم شدن گوشی OnePlus 10T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی