حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکس وان پلاس 10T پیش از رونمایی این دستگاه منتشر شد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با آنکه یک روز به رونمایی وان پلاس 10T مانده است، اما هم اکنون ویدئو آنباکس این تلفن هوشمند منتشر شده است. بگذارید در همین ابتدا اشاره کنیم که جعبه قرمز بزرگ ابتدای ویدئو صرفا مختص نسخه آزمایشی بوده و در صورت خرید این گوشی، آن را تنها با جعبه قرمز کوچک تر دریافت خواهید کرد.

درون جعبه وان پلاس 10T یک شارژر ۱۶۰ واتی قرار گرفته است

وان پلاس 10T موجود در ویدئو آنباکس رنگ سیاه دارد. البته لازم به ذکر است که خریداران بسته به سلیقه خود می‌توانند بین رنگ های سیاه و سبز، یکی را انتخاب کنند. خوشبختانه وان پلاس مانند اپل دست به حذف آداپتور موجود در جعبه نزده است.  علاوه بر گوشی یک شارژر فوق سریع ۱۶۰ واتی به همراه یک کابل قرمز رنگ (از نوع Type-C به Type-C) درون باکس قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که وان پلاس در گذشته تایید کرده که این گوشی حداکثر از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به جز آداپتور و سیم آن، یک تبدیل کوچک USB Type-C به Type-A درون باکس وان پلاس ۱۰ تی وجود دارد.

محتویات موجود در جعبه وان پلاس ۱۰ تی

نکته دیگر آن است که توان شارژر دستگاه مذکور منحصر به شبکه هایی با توان ۲۲۰ ولت است و در شبکه های ۱۱۰ ولتی، توان شارژر OnePlus 10T کاهش پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال شارژر وان‌پلاس ۱۰ پرو با برق ۲۲۰ ولت، خروجی ۸۰ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما اگر همین شارژر به شبکه ۱۱۰ ولتی متصل شود، تنها توانایی ارائه ۶۵ وات را خواهد داشت. وان پلاس ۱۰ تی علاوه بر شارژر قدرتمند، از یک باتری پرظرفیت نیز برخوردار است. وب‌سایت GSMArena ادعا می‌کند که باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری خواهد داشت.

 

 

 

در ویدئو آنباکس وان پلاس 10T گفته می‌شود که:«درست است این دستگاه شارژر قدرتمند تری نسبت به OnePlus 10 Pro دارد، اما از فناوری شارژ بی سیم بی بهره است.» در ویدیو مذکور همچنین می توانیم مقایسه اندازه، وان پلاس ۱۰ پرو با Nothing Phone (1)، آیفون ۱۳ پرو مکس و نوت ۲۰ اولترا را ببینیم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از اندروید ۱۳ بهره خواهد برد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. دوربین های موجود در قاب پشتی نیز رزولوشن ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 10T از سوی این شرکت تأیید شد

نظر شما درباره OnePlus 10T چیست؟ چه برچسب قیمتی را برای این دستگاه مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی