حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو حالا OnePlus 10T است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، وان‌پلاس

شرکت وان پلاس از جمله شرکت‌هایی است که در چند وقت اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و گویا با OnePlus 10T این عملکرد حتی فراتر از قبل نیز خواهد بود. بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، گویا برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو حالا OnePlus 10T است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو کدام گوشی هوشمند است؟

پرچمدار سری T OnePlus با OnePlus 10T با خبرهای خوشی برای طرفداران خود به صدر اخبار بازگشته است. این دستگاه همان نسخه اصلی خواهد بود که در سال ۲۰۲۲ عرضه نشد، اما بیشتر از هرچیز، گویا سریع‌تر از وان پلاس ۱۰ پرو نیز خواهد بود. نسخه Pro ممکن است مزایایی در بخش دوربین داشته باشد، اما OnePlus 10T شارژ سریع‌تر و جدیدترین تراشه ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را به همراه خواهد داشت.

ظاهرا این شرکت در بهینه سازی پردازنده و بخش نرم‌افزاری گوشی هوشمند خود به خوبی عمل کرده است. امروز یک کارت امتیازی AnTuTu برای این گوشی رویت شده است که بر اساس آن، بالاترین امتیاز را با پردازنده جدید این دستگاه نشان می‌دهد. بنابراین باید گفت که OnePlus 10T حالا بالاترین امتیاز را در بنچمارک AnTuTu کسب کرده است.

برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو

این اطلاعات جدید توسط Digital Chat Station منتشر شده است. این افشاگر معروف قبلا در مورد تعداد گوشی‌های هوشمندی که قرار است با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه شوند، به ما اطلاعاتی داده بود. OnePlus 10T در میان این دسته از دستگاه‌ها قرار دارد و امتیاز چشمگیر ۱.۱۳ میلیون را کسب کرده است. این دستگاه از طریق پلتفرم محبوب سنجش معیار PHP110 مورد تست و بررسی قرار گرفته است. نکته جالب این است که امتیاز کسب شده توسط این دستگاه کمی بالاتر از ASUS ROG Phone 6 می‌باشد.

آن دستگاه مذکور نیز در حدود ۱.۱۱ میلیون امتیاز کسب کرده است. بخش جالب این است که ROG Phone 6 یک گوشی هوشمند گیمینگ است در حالی که OnePlus 10T دستگاهی برای مصارف عمومی کاربران است. دستگاه دیگری با این تراشه، شیائومی ۱۲ اس اولترا، حدود ۱.۱۰ میلیون امتیاز در AnTuTu دریافت کرده است. البته این نتایج چندان متفاوت نیستند، اما می‌توان فهمید که به طور موثر، OnePlus 10T را پیشتاز می‌کند.

برترین دستگاه بنچمارک آنتوتو

از سوی دیگر، عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند بر نتایج تاثیر بگذارد. این نرم‌افزار همچنین نقش مهمی ایفا می‌کند، تعداد برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند و سایر موارد نیز در کسب چنین امتیازی دخیل هستند. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این دستگاه پس از رسیدن به دست مصرف کننده، این نتایج درخشان را حفظ خواهد کرد یا خیر. OnePlus 10 Pro معمولی که دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است، حدود ۹۴۰.۰۰۰ امتیاز کسب کرده بود. اما تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، سریع‌تر از نسل قبلی خود می‌باشد و همچنین بسیار کارآمدتر و خنک‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است.

به گفته GizChina و بر اساس اطلاعات فاش شده، OnePlus 10T یک صفحه نمایش Full HD+ از نوع AMOLED، با نرخ به‌روز رسانی ۱۲۰ هرتز را به همراه خواهد داشت. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی دستگاه با تغییرات ظریف شبیه نسخه Pro است. همچنین یک برش پانچ هول در وسط نمایشگر را به همراه دارد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و سبز موجود خواهد بود و به زودی در چین، هند و بازارهای جهانی عرضه خواهد می‌شود. بر اساس گفته‌ها و شنیده‌ها، قیمت این دستگاه در بریتانیا حدود ۸۰۰ پوند است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان