حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مدیر پیشکسوت لامبورگینی را برای کمک به طراحی خودرو خود استخدام کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، خودرو

گزارش جدیدی که به‌تازگی از سوی بلومبرگ منتشر شده بیان می‌کند که اپل برای تسریع در روند توسعه خودرو خود، Luigi Taraborrelli، مدیر کهنه‌کار 20 ساله شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی را استخدام کرده است. این یک مهره‌ی حیاتی برای تیم پروژه تایتان اپل به‌شمار می‌رود چراکه گفته می‌شود این شرکت قصد دارد طی سال‌های آینده خودروی خود را عرضه کند.

استخدام مدیر پیشکسوت لامبورگینی توسط اپل

تارابورلی در طول مدت حضورش در لامبورگینی، عمدتاً در بخش تحقیق و توسعه این شرکت کار می‌کرد. طبق پروفایل لینکدین تارابورلی، وی اخیراً رئیس بخش شاسی و دینامیک خودرو این شرکت ایتالیایی بوده است. در این نقش، مسئولیت‌های او عبارت بودند از:

توسعه مفهوم شاسی، ویژگی خودرو، عملکرد کلی خودرو، اهداف دینامیک خودرو، ویژگی‌های هندلینگ و سواری، الاستو سینماتیک سیستم تعلیق، هدف‌گذاری خودرو، شبیه‌سازی مجازی، برنامه‌نویسی نرم‌افزار و پارامترسازی و کالیبراسیون نرم‌افزار داخل خودرو، ایمنی عملکردی، مسئولیت محصول.

بلومبرگ اشاره می‌کند که تارابورلی روی مدل‌های لامبورگینی مانند Urus ،Huracan و Aventador کار کرده است. پیش از آن نیز، تارابورلی در زمینه بازاریابی، توسعه و اعتبار سنجی خودرو و موارد دیگر کار می‌کرده است. او در اکتبر سال 2001 به این شرکت پیوست و در می 2022 از این شرکت جدا شد.

استخدام مدیر پیشکسوت لامبورگینی توسط اپل

استخدام مدیر پیشکسوت لامبورگینی توسط اپل

گزارش امروز بیان می‌کند که تارابورلی به “یکی از ارشدترین مدیران” تیم خودرو اپل تبدیل خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که او در طراحی خودرو اپل نقش مهمی را ایفا کند. گزارش اخیرنشان داده بود که جانی آیو در طراحی Apple Car نقش داشته است، اما او دیگر با اپل کار نمی‌کند.

پروژه Apple Car در طول سال‌ها ازنظر دامنه‌ي فعالیت متفاوت بوده است، به‌طوری‌که اپل بارها استراتژی‌های خود را در خروجی‌های سطح بالا و استخدام‌های سطح بالا تغییر داده است. بااین‌حال، هدف فعلی، عرضه‌ی یک خودروی الکتریکی با قابلیت‌های کامل خودران در اواخر این دهه است.

معاون اپل، کوین لینچ، که پیش از این مسئولیت توسعه اپل واچ را برعهده داشت، درحال‌حاضر رهبری تیم Apple Car را برعهده دارد. لینچ همچنین در پاییز سال گذشته این مسئولیت را به دوش گرفت.

نظر شما پیرامون استخدام مدیر پیشکسوت لامبورگینی توسط اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی