حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال سازماندهی مجدد پروژه خودرو خودران خود تا پیش از پایان سال 2022 است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، خودرو، شایعات

اپل چه زمانی از خودروی خود رونمایی می‌کند؟ این سؤالی است که طرفداران این شرکت سال‌ها از خود می‌پرسند. مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، با توجه به اینکه مدیران این شرکت پروژه تایتان را ترک می‌کنند و اپل باید بارها و بارها تیم را از نو سازماندهی کند، بیان کرد که این شرکت تاریخی را برای شکل‌دهی مجدد تیم پروژه خودرو خودران خود تعیین کرده است.

سازماندهی پروژه خودرو خودران اپل

مینگ چی کو، در یک پست توییتری نوشت:

«آخرین اطلاعات من نشان می‌دهد که اپل احتمالاً تیم جدید پروژه Apple Car را قبل از پایان سال 2022 سازماندهی می‌کند.»

برنامه‌های اپل برای پروژه خودروی خودران تایتان طی سال‌ها تکامل یافته است. در پایان سال 2021، گزارش شد که کوین لینچ، معاون فناوری، پس از خروج داگ فیلد، کنترل پروژه را به‌دست گرفته است. او پیش از عزیمت به فورد، تلاش‌های روزانه این پروژه را با تیمی متشکل از «صدها مهندس» رهبری می‌کرد.

گفته می‌شود که اپل گزینه‌های مختلفی را برای پروژه تایتان بررسی می‌کند، اما هدف بلندپروازانه‌اش این است که تا سال 2025 یک خودروی الکتریکی بدون فرمان را روانه بازار کند.

سازماندهی پروژه خودرو خودران اپل

سازماندهی پروژه خودرو خودران اپل

با این تغییرات زیاد، مشخص نیست که این شرکت تا چه زمانی معرفی خودروی خود را به‌تعویق می‌اندازد، زیرا به‌نظر می‌رسد احتمال بیشتری وجود دارد که اپل هدست واقعیت ترکیبی جدید و بعداً یک دستگاه واقعیت افزوده را پیش از خودروی خودران معرفی کند.

جدیدترین تحلیل کو شش ماه پس از آن منتشر شد که وی بیان داشت اپل برای «مدتی» تیم خود را منحل کرده است زیرا برای دستیابی به هدف تولید انبوه تا سال 2025 به سازماندهی مجدد در طی سه تا شش ماه آینده نیاز دارد.

Kuo تنها کسی نبود که وضعیت بحرانی پروژه Apple Car را گزارش کرد، زیرا مارک گورمن از بلومبرگ، در ژانویه گفت که این پروژه پس از جو باس، که رئیس نرم‌افزار بود، در مرحله شکست قرار دارد.

درحالی‌که اپل هنوز چند سال با معرفی خودروی خود فاصله دارد، حداقل این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای اصلاح بزرگ CarPlay است که به‌معنای واقعی کلمه نمایشگرهای خودروهای دیگر را تحت کنترل خود درآورد.

نظر شما درباره سازماندهی مجدد پروژه خودرو خودران اپل تا پیش از پایان سال 2022 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی