حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا خودرو اپل (Apple Car) تا سال ۲۰۳۰ عرضه شود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، خودرو، شایعات

شایعات زیادی درباره خودرو اپل شنیده‌ایم اما طی مدت اخیر خیلی اخبار کمرنگی درباره آن وجود داشت. به تازگی گزارشی به ما می‌گوید که احتمالا خودرو اپل (Apple Car) تا سال ۲۰۳۰ عرضه شود.

خودرو اپل هنوز یک ایده بازنده نیست

به تازگی می‌شنویم که Apple Car هنوز تا تولید واقعی فاصله دارد، اما انتظار می‌رود این وسیله نقلیه حوالی سال 2030 عرضه شود.

تلاش‌های اپل در زمینه خودروسازی در طول سال‌ها منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی شده است. در گزارش جدید روز یکشنبه، ادعا می‌شود که هنوز سال‌ها تا معرفی آن باقی مانده، اما هنوز می‌تواند در دهه جاری عرضه شود.

تصویر تزئینی است

تصویر تزئینی است

در خبرنامه “Power On” بلومبرگ، مارک گورمن اعلام کرد:

“عرضه یک ماشین هنوز یک راه خروج است.”

شاید بپرسید خروج از چه؟ خروج از بازار نسبتا اشباع شده موبایل، لپتاپ، تبلت و لوازم جانبی. اپل برای ارتقا درآمد خود به بازارهای جدید از جمله فروش محتوا روی آورده که نتایج آن اپل موزیک و اپل تی‌وی پلاس است. اما همچنان بازارهای جدید مد نظر خواهد بود.

به طور خاص، گفته می شود که اپل انتظار ندارد «تا اواخر این دهه» محصولی در دسته خودرو عرضه کند اما شاید پس از آن این اتفاق رخ دهد.

اظهار نظر گورمن به دنبال نظر ماه گذشته از مینگ-چی کو است. به گفته این تحلیلگر در آن زمان، او “تمام احتمال” به سرانجام رسیدن پروژه را از دست داده بود و تردید داشت “که خودرو اپل بتواند در سال‌های آینده به تولید انبوه برسد.”

قبل‌تر کو گفته بود که تیم Apple Car منحل شده و عرضه آن در سال 2025 در خطر است.

گزارش جدید به عنوان بخشی از بحث پس از انتشار نتایج مالی سه ماهه چهارم سال 2023 اپل بود. برای «احیای واقعی کسب و کار»، اپل باید یکی از «The Next Big Things» خود را برای بازار ایجاد کند. نامزدهای احتمالی برای این موضوع خودرو اپل و دنیای رایانش فضایی با هدست Vision Pro هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اپل وارد بازار خودرو خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)