حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز همچنان ادامه دارد؛ تلاش برای لغو حکم دادگاه توسط اپل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز مدت‌هاست که طول کشیده و هنوز مشخص نیست در نهایت اپل یا اپیک گیمز پیروز این داستان خواهند بود. از طرفی اپل سعی دارد مهم‌ترین شکست خود را با درخواست از دادگاه برای لغو حکم صادر شده، جبران کند و از طرفی اپیک گیمز مدعی انحصارگری اپل در سابر بخش‌ها است. با ترنجی همراه باشید.

نتیجه نهایی دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز چه خواهد بود؟!

اخیرا اپل اسناد نهایی شکایت از شرکت Epic را ارائه کرد که در حال حاضر در دادگاه تجدید نظر ناحیه نهم ایالات متحده است. هم اپل و هم اپیک گیمز به حکم اولیه اعتراض دارند، زیرا هیچ یک از طرفین از این حکم راضی نیستند. اپل از دادگاه فدرال می‌خواهد حکمی را که به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد سیستم پرداخت اپل استور را دور بزنند، لغو کند.

این موضوع به اپل کمک می‌کند تا موضوع دریافت مالیات از توسعه دهندگان را ادامه دهد. اپل ادعا می‌کند که این حکم از نظر قانونی نامناسب است. در آخرین پرونده، وکلای اپل ادعا کرده‌اند که شواهد کافی مبنی بر اینکه بندهای محدود کننده بوت استرپ به رقابت در بازار مربوطه آسیب می‌زند، وجود ندارد.

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز

در طول فرآیند تجدیدنظر، اپل معتقد است که اپیک گیمز اولین جلسه دادگاه را به دلیل استدلال‌های ناقص و ادعاهای رفتار ضدرقابتی بی‌سابقه و بی‌اساس از دست داده است و نه به دلیل وجود محکومیت‌های قانونی. در درخواست تجدیدنظر متقابل امروز، اپل همچنان با درخواست دادگاه برای بازنگری در سیاست‌های اپ استور مخالفت می‌کند.

اپل ادعا می‌کند که این یک نتیجه بی سابقه است. همچنین اپیک گیمز نیز نتوانست ثابت کند که قوانین انحصار گرایانه اپل از هدایت مشتریان به سایر روش‌های پرداخت جلویگری به عمل خواهد آورد.شرکت Epic هیچ مدرکی دال بر آسیب دیدن خود در نتیجه روش‌های انحصارگرایانه اپل ندارد و هیچ مدرکی در دادگاه تجدید نظر نیز ارائه نداده است. با عدم اثبات چنین اتهاماتی در حین یا بعد از شکایت، اپیک هرگز واجد شرایط شکایت بر اساس قانون رقابت ناعادلانه کالیفرنیا نیست.

 

اینطور که پیداست، اپل به این زودی بازی‌های اپیک را به اپ استور باز نمی‌گرداند

به گزارش خبرگزاری GizChina، اپل گفته است که روش Epic Games عملا تحت قانون دیگر قابل اجرا نیست. این موضوه به آن دلیل است که این شرکت یک برنامه‌نویس iOS نیست و مشمول خط‌مشی‌هایی که برای توسعه‌دهندگان iOS اعمال می‌شود، نخواهد بود. به گفته اپل، Epic Games قوانین App Store را برای استفاده از روش‌های پرداخت شخص ثالث در Fortnite نقض کرده است.

دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز

به همین دلیل، اپل مجبور شده است تا حساب این توسعه دهنده را تعلیق کند. در حال حاضر، حساب Epic Games هنوز غیر فعال است. اپل مدعی است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن فورتنایت به اپ استور ندارد.شرکت اپیک گیمز تنها شاکی پرونده است و هیچ دعوای چند وجهی نیز وجود ندارد. اپل در این دادخواست نوشته است که این دادگاه فقط برای برررسی اتهامات اپیک گیمز است.

همچنین هیچ مدرکی دال بر ضرر مصرف کنندگان یا دیگر توسعه دهندگان غیر اشتراکی که منافع آن‌ها در یک دعوای دسته جمعی جداگانه پیگیری شده باشد یا در حال پیگیری باشد، وجود ندارد. طبق گزارش‌های اپل و اپیک گیمز، دادگاه اپیک گیمز برای استماع استدلال‌ها تعیین خواهد شد. نظر شما در مورد دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان