حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت آیفون 14 پرو مکس جزئیات طراحی آن را بار دیگر تایید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل در حال آماده شدن برای عرضه سری آیفون 14 خود است که از چهار مدل آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس تشکیل شده است. با این حال، قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک ماکت ساختگی افشاشده عناصر و اجزای طراحی مدل برتر یعنی آیفون 14 پرو مکس را فاش کرد.

 

تصاویری از ماکت iphone 14 Pro Max توسط افشاگری در توییتر به اشتراک گذاشته شد. با نگاهی به توییت او دو تصویر از مدل ساختگی فلزی دستگاه آینده اپل به اشتراک گذاشته شد که نگاهی به طراحی جلو و عقب آن به ما ارائه می‌دهد. در ابتدا در مورد قسمت جلویی می‌توانیم به وضوح ببینیم که آیفون 14 پرو مکس دارای یک حفره پانچ در جلو در کنار یک پانچ قرصی شکل است که در مرکز بالای نمایشگر دستگاه قرار دارند. این دو بریدگی به وضوح برای دوربین جلو و همچنین سنسور های لازم برای فناوری Face ID آن است.

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

اما با نگاه به بدنه پشتی، این مدل ساختگی دارای یک ماژول دوربین بزرگ در گوشه بالا سمت چپ است. از این تصاویر می‌توان فهمید که ماژول دوربین از نسل قبلی آیفون، يعنی آیفون 13 پرو مکس بزرگتر است که با گزارش های قبلی ما در ترنجی مطابقت دارد. علاوه بر آن، این ماژول دوربین سه سنسور اصلی تصویر و یک فلش LED را در خود جای داده است. اگرچه انتظار می‌رود حسگر ToF 3D LiDAR نیز روی این ماژول قرار گیرد.

خانواده آیفون ۱۴ و هر آنچه که باید درباره آن‌ها بدانید

انتظار می‌رود دوربین اصلی در پشت دارای یک سنسور جدید 48 مگاپیکسلی باشد که با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراه می‌شود. همچنین منبع می‌گوید iphone 14 Pro Max دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی ProMotion OLED با فرکانس 120 هرتز است. در حالی که چیپست جدید A16 Bionic را در خود جای داده و از یک باتری 4323 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

 

نظر شما راجع به طراحی و ویژگی های iphone 14 Pro Max چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری