حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فروش آیفون 14 از آیفون 14 پرو مکس در ایالات‌متحده پیشی گرفت

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تحلیل بازار

در گزارش اخیر JPMorgan که با تمرکز بر فروش گوشی‌های آیفون اپل منتشر شده، عنوان شده است که آمار فروش آیفون 14 استاندارد اکنون از آیفون 14 پرو مکس پیشی گرفته و این دستگاه به پرفروش‌ترین مدل فعلی آیفون در ایالات‌متحده تبدیل شده است.

عبور آمار فروش آیفون 14 از آیفون 14 پرو مکس

در گزارش جدید آمده است که مدل استاندارد آیفون 14 حدود 19 درصد از سهم بازار را درمیان اپراتورهای آمریکایی به‌دست آورده و از آیفون 14 پرو مکس با 18 درصد سهم بازار پیشی گرفته است. درهمین‌حال، سهم بازار آیفون 14 پرو نیز از 16 درصد به 15 درصد کاهش یافته است. درکمال‌تعجب، آیفون 14 پلاس، که اغلب از آن به‌عنوان دستگاهی با محبوبیت پایین یاد می‌شود، توانسته سهم بازار ثابت 7 درصدی را حفظ کند.

تحلیلگران جی پی مورگان همچنین تأکید کردند که سهم کلی بازار آیفون درمیان سه اپراتور بزرگ ایالات‌متحده شاهد افزایش قابل‌توجهی در ماه آوریل بوده و به 67 درصد رسیده است. این رقم نشان‌دهنده جهش قابل‌توجهی از سهم بازار 61 درصدی ثبت‌شده در ماه مارس است.

عبور آمار فروش آیفون 14 از آیفون 14 پرو مکس

عبور آمار فروش آیفون 14 از آیفون 14 پرو مکس

اگرچه در این گزارش اعداد خاصی برای سایر مدل‌های آیفون ارائه نشده، اما تحلیلگر JPMorgan محبوبیت مداوم آیفون 11 را تأیید کرده است.

این گزارش آخرین پیشرفت ماهیت پویای بازار گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد، جایی که ترجیحات مصرف‌کننده می‌تواند به‌سرعت تغییر کند. توانایی اپل در جلب‌توجه کاربران با نسخه استاندارد آیفون 14 نشان‌دهنده مهارت این شرکت در برآوردن خواسته‌های مصرف‌کنندگان و ارائه یک محصول قانع‌کننده است؛ محصولی که کمترین تغییر ممکن را نسبت‌به نسل پیشین خود داشته و بسیاری از کاربران را از این بابت دلسرد کرده است.

با نگاهی به ادامه سال، مشاهده چگونگی تحول چشم‌انداز فروش و اینکه آیا اپل می‌تواند موقعیت خود را به‌عنوان برند برتر در صنعت گوشی‌های هوشمند حفظ کند، جذاب خواهد بود. با ویژگی‌های جدید، نوآوری‌ها و استراتژی‌های بازاریابی در افق زمانی که شرکت برای سری آینده آیفون 15 خود درنظر گرفته است، انتظار می‌رود نبرد بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تشدید شود.

دیدگاه شما پیرامون عبور آمار فروش آیفون 14 از آیفون 14 پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی