حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴ احتمالا یک نسخه جدید خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سری گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد و این شرکت قصد دارد این دستگاه‌ها را به عنوان نسلی از پرچمداران خود به جهان بشناساند. تا به امروز اخبار و شایعات زیادی درباره این دو دستگاه تاشو منتشر شده است. بنابر اخبار جدید، گویا حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴ احتمالا یک نسخه جدید خواهد داشت. با ترنجی همراه باشید.

مشخصات احتمالی حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴

درست زمانی که فکر می‌کردیم تقریبا همه چیز را در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ می‌دانیم، ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، اطلاعات جدیدی را فاش کرده است که بر اساس آن رنگ جدیدی که قبلا فاش شده بود را تایید می‌کند و همچنین به یک گزینه ذخیره‌ سازی کمتر نیز اشاره می‌کند.

بر اساس شایعات جدید، گلکسی زد فولد ۴ همان طراحی کلی مدلی قبلی خود را خواهد داشت و حتی طراحی برآمدگی دوربین نیز برخلاف آنچه در رندرهای قبلی نشان داده شده بود، ثابت خواهد ماند. این گوشی احتمالا مشخصات دوربین بسیار بهتری خواهد داشت و همچنین لازم به ذکر است که به وسیله جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴

بنابر شایعات اخیرا احتمال عرضه گلکسی زد فولد ۴ با حافظه داخلی یک ترابایت خیلی کم به نظر می‌رسد. گلکسی زد فولد ۳ با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شد که کاربران می‌توانستند آن را در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۵۱۲ یا ۲۵۶ گیگابایت خریداری کنند. گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ یک مدل ۱ ترابایتی را نیز حداقل در کره جنوبی به فروش خواهد رساند، اما شایعات امروز نشان می‌دهد که ممکن است این اتفاق در مورد گلکسی زد فولد ۴ نیز رخ ندهد.

آخرین توییت ایوان بلس می‌گوید که گلکسی زد فولد ۴ در نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گلکسی زد فولد ۳ تنها در دو گزینه عرضه شد که شامل ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار و ۲۵۶ گیگابایت که با قیمت ۱۸۹۹.۹۹ دلار بود. برخی شایعات ضعیف نیز وجود داشت مبنی بر اینکه گلکسی زد فولد ۴ می‌تواند ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۳ باشد. با این حال هنوز نمی‌دانیم که آیا سامسونگ قصد دارد این کار را با معرفی یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی انجام دهد یا خیر.

در ادامه، به نظر می‌رسد توییت ایوان بلس تایید می‌کند که این گوشی هوشمند در رنگ‌های بژ، خاکستری-سبز، بلک فانتوم (مشکی مات) و قرمز عرضه خواهد شد. طبق شایعات قبلی، رنگ قرمز در تعداد محدود موجود خواهد بود. آخرین شایعات حاکی از آن است در حالی که گزینه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برای مدل‌های بژ، خاکستری-سبز و مشکی فانتوم وجود خواهد داشت، نسخه قرمز تنها در مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی موجود خواهد بود.

حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در مورد سایر مشخصات و جنبه‌های طراحی، ماکت‌های قاب نیز تایید دیگری بر این است که این گوشی دارای اسلاتی برای S Pen نخواهد بود. اگرچه Fold 4 نمایشگرهای داخلی ۷.۶ اینچی و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی نسخه قبلی خود را حفظ می‌کند، اما ظاهرا نسبت تصویر گسترده‌تری خواهد داشت و صفحه اصلی همانند نسخه‌های قبلی دچار چین و چروک نمی‌شود. ظاهرا این دستگاه دارای یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به نظر همان باتری نسخه قبلی یعنی گلکسی زد فولد ۳ است.

در کنار موارد ذکر شده، همچنین شایعه شده است که این گوشی سبک‌تر از نسل قبلی است و حتی حاشیه‌های باریک‌تری نیز برای ارائه ظاهری ظریف‌تر دارد. کاملا مشخص نیست که آیا سامسونگ نسخه رم ۱۶ گیگابایتی را نیز معرفی خواهد کرد یا خیر. دوربین بهبودیافته، عملکرد سریع‌تر، صدای رساتر، طراحی دقیق‌تر، همگی ترکیباتی عالی برای تبدیل شدن این دستگاه به بهترین تلفن تاشو سال ۲۰۲۲ است. طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۴ در ۱۰ آگوست در کنار گلکسی زد فلیپ ۴ و سری گلکسی واچ ۵ معرفی خواهد شد. نظر شما کاربران ترنجی در مورد حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان