حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ مشخص شد: پیشرفت قابل توجه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

نسل اول گوشی تاشو کوچک سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip عمر باتری خیلی بدی نداشت. با این حال نسل بعدی (یا یک‌ونیم نسل بعد) و در گلکسی زد فلیپ ۳ ما دیدیم که افت شدید عمر باتری را شاهد هستیم. به تازگی عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ مشخص شده و اگر بخواهیم نسبت به نسل قبلی‌اش مقایسه کنیم، پیشرفت قابل توجهی وجود دارد اما نسبه نسل اول، نه!

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۴ باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری دارد و در مرحله اول از نظر حجم باتری دارای برتری نسبت به نسل قبلی خود است. گلکسی زد فلیپ نسل اول و گلکسی زد فلیپ ۳ هر ۲ باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری داشتند و افزایش ۴۰۰ میلی آمپری باتری کمی بیشتر از ۱۰ درصد محسوب می شود.

در تست باتری Gsmarena برای گلکسی زد فلیپ ۴ این بار به دلیل قفل بودن اپراتوری دستگاه، تست مکالمه و آماده‌به‌کار ثبت نشده است. در حقیقت ما فقط خروجی تست وبگردی و پخش ویدیو را داریم.

بیاید نگاهی به عملکرد Galaxy Z Flip 4 در بخش باتری داشته باشیم:

باتری گلکسی زد فلیپ ۴

باتری گلکسی زد فلیپ ۴

همانطور که می بینید حدود ۱۴ ساعت وبگردی و پخش ویدیو (کمی کمتر و بیشتر) اینجا وجود دارد. این در مقابل وبگردی ۱۰ ساعته و پخش فیلم حدود ۱۲ ساعته در گلکسی زد فلیپ ۳ پیشرفت قابل توجه حدود ۲۰ تا ۴۰ درصدی را روایت می کند. مشخصا از افزایش حجم ۱۰ درصدی باتری بیشتر است و بخشی از آن می تواند به تراشه و سخت‌افزار بهینه‌تر بازگردد.

سرعت شارژ شدن باتری Galaxy Z Flip 4

گلکسی زد فلیپ ۴ در بخش توان شارژ شدن خیلی پیشرفتی نداشته و همان ۲۵ وات را به شما ارایه می‌دهد. البته که از تصویر اصلی مطلب مشخص است سرشارژر درون جعبه نیست و باید هزینه خرید شارژر را متحمل شوید.

با این وجود تست سرعت شارژ این گوشی با یک سرشارژر ۲۵ وات انجام شده و خروجی از قرار زیر است:

همانطور که می بینید در نیم ساعت اول کمی بیش از نصف باتری شارژ می شود. در حقیقت در ۳۰ دقیقه ابتدایی شارژ به ۵۵٪ می رسید و برای رسیدن ۱۰۰ درصد باید یک ساعت و پانزده دقیقه صبر کنید.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بخش باتری گلکسی Z Flip 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)