حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ممکن است در تیر ماه معرفی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، کوالکام

ظاهرا شایعات جدید به عرضه احتمالی اولین گوشی‌ های هوشمند پرچمدار مجهز به کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در تیر ماه سال جاری اشاره می‌کنند. این چیپست جدید جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1، تراشه پرچمدار فعلی این شرکت خواهد شد و باید برخی از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند را در نیمه دوم سال 2022 قدرتمند کند.

این اطلاعات از یک افشاگر اطلاعات توییتری با سابقه نسبتاً قابل اطمینان تا به امروز بدست آمده است. او در توییتی تاریخ عرضه مورد انتظار را برای دو گروه از دستگاه ها مشخص کرد. اول او زمان عرضه آخرین دسته از تلفن های همراه با اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 8 نسل 1 را منتشر کرد. سپس بازه زمانی احتمالی عرضه اولین مجموعه از دستگاه های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را به اشتراک گذاشت.

او همچنین گمانه‌زنی‌ هایی در مورد اینکه کدام گوشی‌ های هوشمند این جدیدترین تراشه کوالکام را در خود جای خواهند داد، مطرح کرد. او انتظار دارد که این چیپست قدرت وان پلاس 10 اولترا، موتورولا فرانتیر، گلکسی زی فولد 4 و برادر کوچکتر آن زی فلیپ 4 و چند دستگاه دیگر را تامین می‌کند.

اینکه آیا پیش‌بینی‌ های قبلی که حاکی از تاخیر در ساخت تراشه جدید کوالکام بودند، مبتنی بر اطلاعات داخلی است یا خیر همچنان ناشناخته باقی مانده است. با این وجود، تاریخ عرضه پیش‌بینی‌ شده برای دستگاه‌ های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus مطابق با بازه زمانی ارائه شده توسط سایر اطلاعات در گذشته است.

تعویق عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

تعویق عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

انتشار مجدد ویروس کرونا در چین کوالکام را به دردسر انداخت

احتمالاً به یاد دارید که گفتیم کوالکام معرفی تراشه جدید اسنپدراگون را که در ماه جاری انتظار می‌رفت، به تاخیر می‌اندازد. ظاهراً دلیل آن نیز مشکلات مربوط به فراگیری مجدد COVID-19 در چین است و ما در ترنجی راجع به آن برای شما نوشتیم. بنابراین گزارش های جدید با این اخبار تطبیق دارند. متاسفانه در حال حاضر جزئیات کمی در مورد اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در دسترس است. حتی این نام هنوز در حد حدس و گمان است و توسط کوالکام رسماً تایید نشده است. در غیاب اطلاعات رسمی، ما در حال حاضر فقط می‌توانیم حدس بزنیم که این تراشه چه چیزی را روی میز خواهد آورد. به طور کلی، کارشناسان انتظار عملکرد بهتر GPU، سرعت پردازنده بهتر و درجه خاصی از بهینه‌سازی حرارتی را دارند. متاسفانه مشکل حرارتی چیزی است که نسخه استاندارد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

 

به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر احتمالاً باید تا تیر ماه سال جاری صبر کنیم. نظر شما چیست؟ همانطور که منبع می‌گوید، مشکلات تامین دلیل این تاخیر خواهد بود یا مشکلات ساخت چیپست مناسب توسط کوالکام و شرکای آن؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری