حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی iQOO 10 Pro به‌همراه پشتیبانی از شارژ 200 واتی در پوستر این گوشی تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

در اواسط هفته جاری، iQOO رسما اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری iQOO 10 خود با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 را در تاریخ 28 تیر 1401 معرفی خواهد کرد. حال به‌تازگی، این شرکت تیزری را منتشر کرده که دو دستگاه iQOO 10 و iQOO 10 Pro از این سری را تأیید کرده و با نمایش طراحی مدل پرو، بیان می‌کند که این گوشی از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی iQOO 10 Pro

این تیزر مدل‌های مشکی و BMW Legend Edition گوشی iQOO 10 Pro را به ما نشان می‌دهد که هر دو دارای طراحی دوگانه هستند، به‌طوری‌که قسمت بالایی اطراف ماژول دوربین دارای طراحی شیشه‌ای براق بوده و قسمت پایین دارای روکش چرمی است.

iQOO 10 Pro همچنین دارای لبه‌ی فلزی می‌باشد و مدل BMW دارای دکمه روشن/خاموش آبی رنگی است که با تم BMW Motorsport مطابقت دارد. همچنین می‌توانید ببینید که این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB-C در پایین خود بوده که درکنار آن نیز سوراخ بلندگو، میکروفون و یک شیار سیم‌کارت به چشم می‌خورد.

پس از بررسی دقیق، می‌توانید متوجه شوید که صفحه‌نمایش منحنی این دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی است. همچنین در ماژول دوربین، دو متن دیده می‌شود که به زوم 40 برابری و تراشه +V1 مدل پرو اشاره دارد.

طراحی iQOO 10 Pro

طراحی iQOO 10 Pro

متن موجود در گوشه سمت راست پایین در تیزر، شایعه پشتیبانی مدل پرو از شارژ فوق‌سریع سیمی 200 واتی را تأیید کرده و همچنین شارژ 120 واتی را نیز برای مدل استاندارد تأیید می‌کند که گفته می‌شود قدرت این مدل نیز، ازطریق تراشه +Dimensity 9000 مدیاتک تأمین خواهد شد.

iQOO هنوز طراحی iQOO 10 را فاش نکرده است، اما به‌لطف رندرهای فاش‌شده، می‌دانیم که ظاهر احتمالی این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود.

iQOO 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی +AMOLED QHD بوده و با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 وارد بازار خواهد شد. این گوشی همچنین سیستم‌عامل اندروید 12 با OriginOS و iQOO UI را در خارج از جعبه اجرا می‌کند.

10 پرو دارای باتری 4550 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 200 واتی و شارژ بی‌سیم 65 واتی است. پنل پشتی آن همچنین میزبان ترکیب دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 50 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) + 14.6 مگاپیکسلی (تله‌فوتو، زوم اپتیکال 3 برابر) و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی درست مانند نسل پیشین خود، مجهز به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اولتراسونیک نیز می‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون طراحی iQOO 10 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی