حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری iQOO 10 مشخص شد: ۲۸ تیر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

برند اقتصادی Vivo که نام آن iQOO است، عموما روی گیمینگ متمرکز بود. با این حال به نظر می رسد که تمرکز آن کمی تغییر کرده است. سری پرچمدار اقتصادی در این برند پررنگ تر شده و سری آیکو ۱۰ قرار است معرفی شود. امروز تاریخ معرفی سری iQOO 10 مشخص شده و ۲۸ تیر ۱۴۰۱ را می توانید برای آن علامت بزنید.

تاریخ معرفی سری iQOO 10

برند iQOO دیروز برای سری iQOO 10 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 تیزری منتشر کرد و گفت که این گوشی هوشمند به زودی عرضه می شود. امروز، این شرکت اعلام کرد که سری iQOO 10 در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۱ و در ساعت ۱۶ به وقت تهران رونمایی خواهد شد.

برند iQOO قبلاً تأیید کرده است که سری iQOO 10 شامل iQOO 10 Pro است که احتمالاً یک مدل ساده هم به آن خواهد پیوست. در حالی که این شرکت هنوز جزئیات مشخصات هیچ یک از این گوشی ها را ارائه نکرده است، ویدیوی کوتاهی را در Weibo به اشتراک گذاشته است که نگاهی اجمالی به یکی از گوشی های هوشمند به ما می دهد.

در تصویر اصلی مطلب می بینید که پنل پشتی گوشی هوشمند دارای طراحی دوگانه است. در حقیقت قسمت بالایی اطراف ماژول دوربین دارای بافتی شبیه کولار و قسمت پایینی دارای روکش چرمی است. همچنین متنی وجود دارد که می گوید: «شیفتگی با نوآوری ملاقات می‌کند».

با نزدیک‌تر شدن به رویداد ۱۸ تیر ۱۴۰۱ iQOO احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد سری iQOO 10 افشا خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری آیکو ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)