حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژرهای فوق سریع ۲۴۰ واتی به زودی عرضه خواهند شد

این روزها رقابت تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند بر سر ارائه شارژرهای فوق سریع است و هر چند مدت یکبار، این رکورد توسط شرکت‌ها شکسته می‌شود. گویا اینطور که اخبار و اطلعات دریافتی نشان می‌دهد، باید خود را برای عرضه شارژرهای فوق سریع ۲۴۰ واتی آماده کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شارژرهای فوق سریع ۲۴۰ واتی چه زمانی عرضه خواهند شد؟!

منابع اینترنتی گزارش می‌دهند که احتمالا به زودی یک فناوری جدید برای شارژ سریع‌تر باتری گوشی‌های هوشمند به بازار تجاری عرضه شود. ما در مورد یک شارژر ۲۴۰ واتی صحبت می‌کنیم که سرعت شارژ بسیار بالایی نیز دارد. مشخص است که این فناوری توسط یک شرکت چینی خاص در حال توسعه است. اما تاکنون نام آن فاش نشده است، با این وجود افشاگران، همگی بر این باورند که این شرکت، همان شرکت اوپو است که یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است.

واقعیت این است که Oppo در اوایل سال جاری، در نمایشگاه صنعت موبایل MWC 2022 در بارسلون، از شارژ ۲۴۰ واتی SuperVooc پرده‌برداری کرد. این سیستم قادر است یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها در ۹ دقیقه شارژ کند. بنابراین اینطور که پیداست، شارژرهای ۲۴۰ واتی برای تلفن‌های هوشمند به زودی به بازار خواهند آمد.

شارژرهای فوق سریع ۲۴۰ واتی

از زمان معرفی شارژر SuperVooc شرکت Oppo در سال ۲۰۱۴، این شرکت یکی از پیشتازان فناوری شارژ سریع بوده است. از دسامبر ۲۰۲۱، بیش از ۲۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از شارژ‌های کارآمد، ایمن و سریعی که Oppo ارائه کرده است، استفاده می‌کنند. این شرکت چینی قبلا تولید آزمایشی شارژرهای با توان ۲۴۰ واتی را آغاز کرده است. این شارژرها در حالت ۲۴ ولت و ۱۰ آمپر کار می‌کنند. توجه داشته باشید که ویوو به زودی گوشی هوشمند iQOO 10 Pro را عرضه خواهد کرد که از شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ کامل باتری این دستگاه حدود ۱۲ دقیقه به طول می‌انجامد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، گوشی هوشمند iQOO 10 Pro با آخرین فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی وارد بازار خواهد شد. منبع این خبر گفته است که اگرچه ظرفیت باتری نسبتا زیاد است (مقدار دقیق آن را نمی‌دانیم)، اما در طول آزمایش‌های صورت گرفته، یک باتری تنها ۱۲ دقیقه طول می‌کشد تا با این شارژر به طور کامل شارژ شود.

شارژ سریع ۲۰۰ واتی IQOO 10 PRO آن را به طور کامل در ۱۲ دقیقه شارژ می‌کند

به گفته GizChina، گوشی هوشمند iQOO 10 Pro دارای صفحه نمایش 2K LTPO با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش خواهد داشت. این دستگاه همچنین مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. سری جدید گوشی‌های هوشمند iQOO 10، حداقل شامل دو مدل خواهد بود و در ماه جولای سال جاری به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، واقعا 240 وات هم خیلیه ها، گفتنش اسونه ولی فکر کنی واقعا خیلیه و اینکه این قدرت شارژ تا کجا و چقدر میخواد پیش بره یعنی حتما روزی هم میشه که باطری 4500 رو تو یک دقیقه شارژ کنه؟؟ والا اینطور که داره پیش میرن شرکتها بعید هم نیستش، خخخ یجورایی فکر کردن بهش وحشتناکه که یه گوشی رو یزنی به شارژ و یک یا دو دقیقه ای باطریش کامل شارژ بشه، والا من اگه بخوام یه گوشی پرچمدار بخرم گوشی میخرم که فست شارژش بالای 100 وات نباشه، یعنی همون 65 یا 67 واتی بسه برای من یکی، زیادمم هستش

Monarch

این انتخاب رو بر اساس عمر باتری میکنی ؟
یعنی فرض کنیم اگر باتری به شما ارائه بدن که با فست شارژ 240 وات حدود 3 تا 4 سال عمر داشته باشه بازم همون 65 وات رو انتخاب میکنی ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان