حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر و خنک‌کننده پرچمداران خانواده iQOO 10 در تیزر ها افشا شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

دو گوشی‌ هوشمند جدید اندرویدی به عنوان پرچمداران خانواده iQOO قرار است با نام 10 iQOO و iQOO 10 Pro در تاریخ 28 تیر ماه در چین معرفی شوند. اما اکنون و ساعاتی پیش از این رویداد، آیکو می‌خواهد بهترین ویژگی‌ های نمایشگر دستگاه های خود را تبلیغ کند. آنها شامل جدیدترین فناوری LTPO سامسونگ، حداکثر روشنایی پیشرو در صنعت و پشتیبانی از HDR10+ هستند. با ترنجی در بررسی کامل این اخبار همراه باشید.

سری iQOO 9 در اوایل سال 2022 با برخی از بهترین مشخصات صفحه نمایش در تلفن های همراه عرضه شد. اکنون اما سازنده آنها ادعا می‌کند که مدل‌ های به‌روزرسانی‌ شده اواسط سال، کاربران را در این زمینه ناامید نخواهند کرد. در واقع اکنون به نظر می‌رسد که پرچمداران خانواده iQOO 10 همراه با ارتقاء نسبت به نسل های قبلی خود از جهاتی هستند.

زیربرند ویوو، آیکو این دو دستگاه را در تاریخ 28 تیر ماه 1401 عرضه خواهد کرد. با این حال گویا نمی‌تواند تا آن زمان صبر کند تا پنل 10 بیتی و ظاهراً 1500 نیتی با فناوری پیشرفته E5 و با استاندارد HDR10+ را در رویداد رسمی خط تولید جدید گوشی های هوشمند برتر  خود معرفی کند.

علاوه بر آنها، این صفحه نمایش باید دارای وضوح 2K باشد و مقدار ΔE آن تا 0.32 کاهش یابد. در تصاویر واضح است که صفحه نمایش مورد نظر تا حدی خمیده است. اگرچه حاشیه های آن باریک و تقریباً از نظر عرض ثابت در سراسر صفحه نمایش به نظر می‌رسد. این جزئیات باعث گمانه زنی هایی می‌شود که همه این مشخصات در درون تیزر ها فقط برای مدل پرو اعمال می‌شوند. زیرا آیکو 10 ممکن است به جای یک نمایشگر خمیده، صفحه نمایشی تخت داشته باشد.

مشخصات نمایشگر و خنک‌کننده پرچمداران خانواده iQOO 10 در تیزر ها افشا شد

پرچمداران خانواده iQOO 10 دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته و تکنولوژی های نوین در بخش صوتی خواهند بود

پرچمداران خانواده iQOO 10 هم‌ اکنون دارای سیستم خنک‌کننده با محفظه بخار 3930 میلی‌متر مربعی، قاب میانی از جنس آلومینیوم درجه هوا و فضا و استفاده از ژل پیشرفته رسانای حرارتی در خود هستند.

همچنین علاوه بر افشای رسمی، وبلاگ نویسی در ویبو برخی از ویژگی های صوتی منحصر به فرد سری 10 iQOO را به اشتراک می‌گذارد. به گفته منبع، سری iQOO 10 ویژگی های صوتی جدید بسیاری را ارائه خواهد کرد. از جمله صدای دوگانه بلوتوث، که با استفاده از آن می‌توان یک تلفن را به دو دستگاه بلوتوث متصل کرد و میزان صدای دستگاه های متصل را به طور جداگانه تنظیم کرد.

همه اینها همراه با تکنولوژی های نوین در بخش باتری و شارژر بسیار قدرتمند 200 واتی، می‌تواند نوید معرفی یک پرچمدار چالش‌برانگیز باشد.

 

نظر شما راجع به مشخصات افشا شده از آیکو 10 و آیکو 10 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری