حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات iQOO 10 Pro فاش شد: اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژر ۲۰۰ واتی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، شایعات

دیروز افشاگر معروف اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو برخی از مشخصات iQOO 10 Pro را فاش کرد. وی ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. امروز اما اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند آینده آیکو به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید.

مهمترین تفاوت iQOO 10 Pro نسبت به نسل قبل مربوط به تراشه و توان شارژر خواهد بود

همان‌طور که اشاره شد، برخی از مشخصات کلیدی iQOO 10 Pro فاش شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار داریم که این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی با رزولوشن 2K برخوردار باشد. باید اشاره کنیم که این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. نوع پنل AMOLED بوده و بنابراین احتمالا سنسور اثر انگشت این گوشی پر زیر صفحه نمایش (از نوع اولترا سونیک) قرار خواهد گرفت.

iQOO 9 Pro

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ (که بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC تولید شده است) مسئولیت تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. انتظار داریم که آیکو ۱۰ پرو از شارژ فوق سریع سیمی ۲۰۰ واتی پشتیبانی کند. توان شارژ بی سیم اما احتمالا محدود به ۵۰ یا ۶۵ وات خواهد بود. با وجود آنکه اطلاعات خوبی درباره توان شارژر این دستگاه منتشر شده، اما ظرفیت باتری هنوز یک راز باقی مانده است.

وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که iQOO 10 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که تلفن هوشمند مورد بحث در بخش دوربین و نمایشگر مشخصات مشابهی با آیکو ۹ پرو خواهد داشت. تفاوت اساسی این دو گوشی مربوط به تراشه و توان شارژر است. احتمالا iQOO 10 Pro در حقیقت نسخه بهینه شده ۹ پرو خواهد بود. اما قطعا به لطف تراشه جدید عملکرد بهتری (مخصوصا در بخش کنترل دما) خواهد داشت.

شارژر ۲۰۰ وات با iQOO 10 Pro ارایه خواهد شد

اگر به خاطر داشته باشید، iQOO 9 Pro از صفحه نمایش AMOLED E5 با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فناوری LTPO 2.0 بهره می‌برد. گوشی هوشمند مذکور از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (که بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است) برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و سه لنز دوربین در قاب پشتی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی و اولترا واید هر دو رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره iQOO 10 Pro چیست؟ آیا گوشی هوشمند جذابی به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، ازاینکه گوشی هوشمنده و جذابی هستش که حرفی توش نیست، فست شارژش که واقعا عالیه، 200 وات واقعا خیلیه، گفتنش آسونه، حتما نهایت 10تا12 دقیقه ای شارژوکامل میکنه،شارژ بی سیم هم خیلی عالیه و50یا 65 واته، تراشه هم اسنپ دراگونه و در خوب بودنش اصلا شکی نیستش، تازه ایندفعه ساخت TSMC هم هستش نه سامسونگ، فقط دوربین هاشم خوب باشن دیگه کامل میشه، حااا این نسخه پرو هستش، یعنی نسخه پایه هم داره، البته ما که نمیتونیم بخریم چون فکرنکنم وارد ایران بشه، چون سری های قبلشم من تو ایران ندیدم، واقعا حیفه که تو بازار ما نیاد، چون واقعا ارزش خرید دارن، البته خب هنوز قیمتی ازش گفته نشده، هرچندکه قیمت هم گفته بشه بدبختی ماها این هستش که باید با قیمت دلار بگیریم، یعنی هرچی دلار تو بازار ما پایینتر باشه به نفع ما هستش و گرونتر باشه که هیچی به ضرر ما، برای پولدارها که هیچی فرقی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی