حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع ۲۰۰ واتی IQOO 10 PRO آن را به طور کامل در ۱۲ دقیقه شارژ می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، ویوو

اگر از خود بپرسید که این روزها رقابت و جدال اصلی شرکت‌ها دقیقا بر سر چیست، بی شک به شما می‌گوییم که شارژرها. اینطور که پیداست، شارژ سریع ۲۰۰ واتی IQOO 10 PRO ، این دستگاه را به طور کامل در ۱۲ دقیقه شارژ می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شارژ سریع ۲۰۰ واتی IQOO 10 PRO و امکان شارژ کامل در ۱۲دقیقه

وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo یعنی @DCS، اخیرا فاش کرده است که شرکت Vivo شارژرهای 200W/20V/10A را معرفی و عرضه خواهد کرد. این بدان معناست که شارژ سریع ۲۰۰ واتی این شرکت نیز به زودی عرضه می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی، iQOO 10 Pro ماه آینده معرفی خواهد شد. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند پرچمدار از شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق گزارشات به دست آمده، شارژ سریع ۲۰۰ واتی iQOO 10 Pro، مدت زمان شارژ باتری دستگاه را بیش از گذشته کاهش می‌دهد. به طوری که شارژ باتری از ۰ تا ۱۰۰ درصد، تنها ۱۲ دقیقه طول می‌کشد.

شارژ سریع ۲۰۰ واتی IQOO 10 PRO

سری iQOO 10 علاوه بر شارژ سریع، به بهترین عملکرد نرم‌افزاری در بازار نیز دست یافته است. این اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ساخت کوالکام عرضه می‌شود. حداکثر فرکانس ابر هسته Cortex-X2 این پردازنده به ۳.۲ گیگاهرتز افزایش یافته است. این بدان معنی است که عملکرد کلی دستگاه بسیار قوی‌تر از انتظارات است. با توجه به جایگزینی فرآیند تولید TSMC (به جای سامسونگ) و بهینه سازی ویژه برای مصرف انرژی و تولید گرما، عملکرد Snapdragon 8+ Gen 1 باید بهتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد.

اما این تمام ماجرا نیست و IQOO 10 قطعا یک پرچمدار عالی است. از جنبه‌های دیگر، گزارش‌هایی وجود دارد که سری iQOO 10 از صفحه نمایش انعطاف پذیر LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و با رزولوشن 2K+ عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای اثر انگشت اولتراسونیک با مساحتی وسیع در زیر صفحه نمایش خواهد بود. در بخش دوربین، این دستگاه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است. لازم به ذکر است که @DCS همچنین فاش کرده است سری iQOO 10 با تراشه ISP V1 عرضه می‌شود. این تراشه برای خلق صحنه‌های شبانه بی‌نظیر به جلوه تصویربرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات iQOO 10 Pro فاش شد: اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژر ۲۰۰ واتی

به گزارش GizChina، این فناوری حتی می‌تواند جلوه دید در شب برای محیط‌های تارک را ارائه داد و می‌توانید با آن، افکت خاصی را نزدیک به روشنایی فیلم به شکلی واقعی در رابط پیش‌نمایش دوربین مشاهده کنید. البته این گوشی هوشمند دارای سریع‌ترین شارژر موجود در بازار خواهد بود. علاوه بر این، سری iQOO 10 دارای آداپتور شارژر ۲۰۰ واتی نیز خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان