حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس 10T به‌همراه امتیاز بنچمارک Antutu آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود وان پلاس به‌زودی گوشی هوشمند پرچمدار نیمه دوم سال خود از سری T را با نام OnePlus 10T معرفی کند. رندرهای با وضوح بالا از این دستگاه هفته گذشته به‌صورت آنلاین مشاهده شدند. همچنین وان پلاس 10T برای مدتی در لیست آمازون قرار گرفت که قیمت احتمالی آن را با برچسب 800 یورویی فاش می‌کند.

قیمت و امتیاز بنچمارک Antutu وان پلاس 10T

به‌تازگی، افشاگر مشهور، Digital Chat Station،  در حساب Weibo خود اسکرین‌شات امتیاز بنچمارک AnTuTu از یک دستگاه معرفی‌نشده وان پلاس را منتشر کرده است که می‌تواند همان OnePlus 10T آینده باشد. این اسکرین‌شات همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه دارای شماره مدل PGP110 است.

با رسیدن به خود امتیاز بنچمارک، این دستگاه توانسته است امتیاز شگفت‌انگیز 1,131,151 را کسب کرده و هر گوشی هوشمند دیگری که درحال‌حاضر در بازار وجود دارد را پشت‌سر بگذارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که شایعات در مورد عملکرد بهتر پرداختن به بازی‌ها در 10T نیز احتمالاً درست باشند. اسکرین‌شات نشان می‌دهد که این دستگاه توانسته دمای CPU را در طول تست استرس زیر 50 درجه سانتی‌گراد نگه دارد؛ به این معنی که با یک راه‌حل خنک‌کننده مناسب عرضه خواهد شد.

امتیاز بنچمارک Antutu وان پلاس 10T

امتیاز بنچمارک Antutu وان پلاس 10T

درز اخیر لیست آمازون نشان داد که این دستگاه با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی تخت E4 AMOLED با رزولوشن +Full HD عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود رفرش‌ریت 120 هرتز و سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین جلو نیز در این گوشی هوشمند وجود داشته باشد.

ازطریق نشت رندر، می‌دانیم که پشت دستگاه کاملاً شبیه به OnePlus 10 Pro است، به‌خصوص ماژول دوربین با طراحی مشابه با اجاق‌گاز. بااین‌حال، محل قرارگیری لنزها و همچنین ماژول فلاش LED متفاوت خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت گوشی آینده وان پلاس را تأمین می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی باشد و از شارژ سریع 150 واتی SuperVOOC نیز پشتیبانی کند.

قیمت احتمالی وان پلاس 10T

قیمت احتمالی وان پلاس 10T

برای عکاسی، احتمالاً یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی وجود خواهد داشت که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز فوق‌عریض با سنسور 16 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو، این دستگاه احتمالاً دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

ظاهراً این تلفن هوشمند اواخر این ماه معرفی خواهد شد و لیست آمازون نشان می‌دهد که مدل پایه آن دارای برچسب قیمتی 799 یورو می‌باشد.

نظر شما پیرامون قیمت احتمالی و امتیاز بنچمارک آنتوتو وان پلاس 10T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی