حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس 10T طراحی گوشی پرچمدار آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

اوایل این ماه، متوجه شدیم که وان پلاس بار دیگر استراتژی محصولات پرچمدار خود را تغییر داده و قصد دارد تنها یک گوشی دیگر را در سال جاری عرضه کند. در آن زمان، افشای اطلاعات نشان داد که وان پلاس 10T آینده این شرکت دارای تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. حال اخیرا، رندر دقیق وان پلاس 10T منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه از همان زبان طراحی وان پلاس 10 پرو پیروی می‌کند.

رندر وان پلاس 10T

رندرهای OnePlus 10T توسط افشاگر مشهور، OnLeaks، گردآوری شده و ازطریق وب‌سایت هندی Smartprix منتشر شده است. این تصاویر همچنین، طراحی کمی اصلاح‌شده را نسبت به OnePlus 10 Pro نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس 10T

رندر وان پلاس 10T

OnePlus 10 Pro یک ماژول دوربین پشتی شبیه به اجاق‌گاز را ارائه کرد و به‌نظر می‌رسد حداقل با توجه به این رندرها، 10T نیز از همان سبک طراحی استفاده می‌کند. از رندرها متوجه می‌شویم که 10T از ترکیب دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش LED در سمت راست و بالا بهره می‌برد. همچنین اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با مدل پرو در پنل جلویی، علاوه‌بر نمایشگر تخت دستگاه درمقابل صفحه‌نمایش خمیده، به مکان تعبیه سوراخ نمایشگر اشاره دارد که از گوشه‌ی سمت چپ در وان پلاس 10 پرو، به وسط صفحه‌نمایش در 10T انتقال یافته است.

این رندرهای سه‌بعدی با کیفیت بالا از OnePlus 10T بر اساس شماتیک‌های طرح کارخانه‌ای بوده و با برخی مشخصات احتمالی این گوشی نیز همخوانی دارد. گفته می‌شود که OnePlus 10T با نمایشگر 6.7 اینچی LTPO AMOLED با وضوح +FHD عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین از Snapdragon 8+ Gen 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

مشخص نیست که آرایه دوربین سه‌گانه چه لنزها و سنسورهایی را دربرمی‌گیرد، اما گمانه‌زنی‌های بیشتری مبنی‌بر اینکه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی را خواهیم دید، وجود دارد. گفته می‌شود که سوراخ نمایشگر نیز میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این گوشی نیز می‌تواند 4800 میلی‌آمپرساعتی باشد و شارژ سریع 150 واتی را نیز ارائه کند. یکی دیگر از موارد قابل‌توجه این است که اگرچه نمی‌توان رنگ‌ها را تضمین کرد، اما دو رنگ پیشنهادی برای OnePlus 10T ازطریق این رندرهای مبتنی‌بر CAD مشاهده می‌کنیم: سیاه و سبز.

دیدگاه شما پیرامون رندر وان پلاس 10T و طراحی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی