حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 10T 5G با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ارایه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

با معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خیلی از کاربران به آن چشم دوخته اند. در لیست برندهایی که از این تراشه استفاده خواهند کرد، نام وان پلاس مشخص بود. به تازگی گفته می شود که گوشی OnePlus 10T 5G با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ارایه خواهد شد.

گوشی OnePlus 10T 5G

هفته گذشته یکی از منابع قابل اعتماد نوشت که OnePlus تنها یک پرچمدار دیگر برای رونمایی در سال جاری دارد و نام تجاری آن OnePlus 10T 5G است. اسم رمز آن اما Ovaltine بوده و قرار است تغییرات جزئی داشته باشد.

تا کنون این شرکت تنها مدل وان پلاس ۱۰ پرو را اوایل سال میلادی جاری معرفی کرده است. این معرفی بدون مدل ساده یا اولترا انجام گرفت. احتمالاً وان پلاس 10T به جای مدل ساده معرفی نشده، با نمایشگر کوچکتر از مدل پرو معرفی خواهد شد.

همانطور که در عادت نسخه های T محصولات شیائومی اتفاق می افتد، مدل جدید یک چیپست ارتقا یافته را به همراه خواهد داشت. در این مورد احتمالا یک تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 باید باشد

شایعه شده بود که وان پلاس ۱۰ اولترا از تراشه ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می کند، اما مشخص نیست چه اتفاقی برای آن مدل افتاده یا اصلا وجود داشته یا نه. زمانی که کوالکام چیپست جدید را معرفی کرد، تعدادی از شرکت‌هایی را که روی دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کار می‌کنند و محصول آن ها در تابستان امسال معرفی می‌شوند، را اعلام کرد. نام وان پلاس در آن لیست بود.

وان پلاس از سری ۷ تا کنون گوشی محصولی به نام “T Pro” را عرضه نکرده است و به نظر می رسد امسال نیز این کار را نخواهد کرد. که باعث می‌شود OnePlus 10T 5G دارای چیپست سریع‌تری نسبت به بهترین مدل Pro در محصولات این شرکت باشد.

همچنین انتظار می‌رود وان پلاس 10T دارای شارژ سریع‌تر باشد. این شارژر سریع احتمالا 150 واتی خواهد بود اما بعید است که 10T دارای مشخصات دوربین بهتری باشد، بنابراین شاید همان مجموعه دوربین 48+50+8 مگاپیکسلی هاسلبلاد در 10 پرو در ۱۰ تی هم استفاده شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۱۰ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، مشخصات دوربین، وفستشارزش خوبه، و چیپست که نسخه پلاس اسنپ سری8 نسل 1هستش که حتما خوبه فقط به احتمال زیاد فکر کنم بازم مشکل گرمارو داشته باشه، اگه کمتر بشه خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)