حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات جدیدی از خانواده شیائومی 12S منتشر شد: احتمال عرضه جهانی بعید است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

امروز در تبلیغات شیائومی، جزئیات بیشتری از خانواده شیائومی 12S فاش شده است که برخی از آنها شاید خوشحال کننده و برخی شاید ناراحت کننده باشند. اولین خبر مهم می‌گوید در حالی که Xiaomi 12S Ultra دارای یک دوربین اصلی پیشگامانه است، به نظر می‌رسد که Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro از همان دوربین 50 مگاپیکسلی موجود در شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو استفاده می‌کنند. اما همگی این اخبار با شایعه دیگری به حاشیه رفتند. زمانی که یک افشاگر در حساب کاربری خود از احتمال عدم عرضه خانواده Xiaomi 12S در بازار های جهانی نوشت. بنابراین اگر حرف های او درست باشند، بعید به نظر می رسد که این تلفن‌ها هرگز در سطح جهانی عرضه شوند.

تاریخ معرفی سری شیائومی 12S با همکاری لایکا مشخص شد: 13 تیر 1401

سری Xiaomi 12S شاید هرگز به بازار های جهانی راه نیابند

به گفته افشاگر SnoopyTech، سری Xiaomi 12S هرگز به صحنه جهانی راه پیدا نخواهد کرد و در انحصار بازار خانگی شیائومی،یعنی چین، باقی خواهد ماند. این نیز چندان تعجب آور نیست، زیرا یک منبع دیگر نیز در هفته های پیشین ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. ظاهراً محصولات آتی شیائومی که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کنند همگی چنین وضعیتی دارند. از این محصولات می‌توان خانواده Xiaomi 12S و Mix Fold 2  را نام برد که احتمالا در انحصار چین باقی خواهند ماند. اما  بر اساس شایعات، تنها استثنا در آنها شیائومی 12 تی پرو خواهد بود.

اگر از شایعه عدم معرفی خانواده شیائومی 12S در بازار های جهانی بگذریم. در روز های اخیر از جمله امروز، شیائومی سخت مشغول تبلیغ تولیدات جدید خود بوده است. ابتدا این شرکت تاریخ عرضه این سه گوشی را در 13 تیر ماه تایید کرد. سپس مشخص شد که شیائومی بند 7 پرو نیز آنها را همراهی می‌کند.

در ادامه جزئیات دوربین سری Xiaomi 12S نیز فاش شد. در واقع Xiaomi 12S Ultra با سنسور عظیم 1 اینچی خود از مدل Sony IMX989 که در حال حاضر بر هر سنسور دیگری در بازار گوشی‌ های هوشمند تسلط دارد، ستاره نمایش 13 تیر ماه شیائومی خواهد بود. البته طبق گفته های Digital Chat Station، شیائومی 12S اولترا همچنان از زوم اپتیکال 5 برابری سنتی شیائومی استفاده می‌کند. در مورد شیائومی 12 اس و 12 اس پرو نیز همانطور که گفتیم هر دو به همان سنسور IMX707 با اندازه‌‌ی 1/1.28 اینچی موجود در شیائومی 12 و 12 پرو مجهز خواهند بود.

تایید حضور تراشه Surge G1 در شیائومی 12S اولترا

تایید حضور تراشه Surge G1 در شیائومی 12S اولترا

خانواده شیائومی 12 اس اولین دستگاه ها با تراشه اختصاصی Surge G1 برای مدیریت استفاده از باتری هستند

در ادامه امروز شیائومی رسما تراشه مدیریت باتری جدید خود را نیز با نام Surge G1 پرده‌برداری کرد. این تراشه در تاریخ 13 تیر ماه در پرچمداران تازه‌نفس شیائومی عرضه خواهد شد.

برای اطلاع شما عزیزان در ترنجی باید بگوییم که شیائومی در گذشته تراشه شارژ سریع Surge P1 و پردازنده تصویر Surge C1 را توسعه داد. اکنون اما گویا شیائومی تصمیم گرفته است تا پازل را تمام کرده تا فرآیند شارژ و عمر باتری دستگاه تا حد ممکن کارآمد و هماهنگ باشند.

گزارش شد که تراشه مدیریت انرژی Surge G1 مسئول تبدیل، توزیع، تشخیص و سایر موارد در مدیریت توان انرژی الکتریکی در گوشی های هوشمند جدید شیائومی است. با استفاده از این تراشه، این گوشی‌ های هوشمند می‌توانند مدیریت هوشمندتری در تخلیه شارژ باتری و استفاده منطقی تری از شارژ تلفن همراه و در نهایت عمر باتری طولانی‌تری را ارائه دهند.

علاوه بر این شیائومی به طور رسمی یک فناوری جدید ذخیره سازی اطلاعات موسوم به FBO اختصاصی را معرفی کرده است. این فناوری برای اولین بار در گوشی هوشمند پرچمدار آنها، شیائومی 12S اولترا، استفاده خواهد شد.

سری Xiaomi 12S از تکنولوژی جدیدی در باتری خود استفاده می‌کنند

پس از اینکه شیائومی امروز به طور رسمی از تراشه مدیریت باتری Surge G1 خود رونمایی کرد این شرکت همچنین اعلام کرد که گوشی جدید از باتری جدید، یعنی نسل جدیدی از باتری‌ های لیتیوم کبالات و فناوری منفی شیتر باتری برای کاهش حداکثر دمای باتری تا 5 درجه سانتی‌گراد در هنگام شارژ استفاده خواهد کرد. آنها می‌گویند ظرفیت باتری شیائومی 12S نیز به لطف این موضوع 100 میلی آمپر ساعت و نهایتاً به 4500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. با توجه به افشاگری های قبلی، این مدل تنها 183G وزن دارد.

علاوه بر Xiaomi 12S، در واقع Xiaomi 12S Ultra از باتری پیشرفته‌تر و گران‌تری نیز استفاده می‌کند. این فناوری نسل دوم باتری های آند اکسیژن سیلیکونی با چگالی انرژی تا 714 وات ساعت در لیتر و چهار برابر ظرفیت ذخیره‌سازی عادی یون لیتیوم در گرافیت معمول محسوب می‌شود. اگرچه شیائومی ظرفیت باتری را فاش نکرده است، اما ظرفیت باتری این دستگاه بر اساس اطلاعات قبلی نباید کمتر از 4800 میلی آمپر ساعت باشد. همچنین بر اساس آخرین اطلاعات منابع، از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

 

اخبار جدید پیرامون خانواده شیائومی 12S برای شما خوشحال کننده هستند یا ناراحت کننده؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری