حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی عرضه جهانی مدل اولترا گوشی پرچمدار آینده خود را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

به‌تازگی، لی جون، مدیرعامل شیائومی، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که مدل اولترا گوشی پرچمدار این شرکت در آینده در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. بااین‌حال اما، به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا جون در مورد Xiaomi 12S Ultra صحبت می‌کند و یا جانشین این دستگاه با نام احتمالی Xiaomi 13 Ultra که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شود.

عرضه جهانی شیائومی اولترا

کمپانی شیائومی کمی بیش از یک دهه قدمت دارد و اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 فروخته است. بااین‌حال، چند سال بیشتر طول نکشید تا در منطقه محلی خود، چین، سهم بازار قابل‌توجهی را کسب کند و در مواردی نیز به مقام اول فروش برسد. در بیشتر موارد، تجارت اصلی شیائومی در چین بوده، اما به مناطق دیگری مانند هند و اروپا نیز گسترش یافته است. درعین‌حال اما، تنها بازاری که این شرکت تاکنون به‌صورت رسمی نتوانسته وارد آن شود، ایالات‌متحده است.

شیائومی ماه گذشته Xiaomi 12S Ultra را به‌عنوان پریمیوم‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار سال خود معرفی کرد. 12S Ultra به‌طور انحصاری در چین عرضه شد و راه خود را به خارج از بازار خانگی شیائومی باز نکرد. اما به‌نظر می رسد که این شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد.
لی جون، مدیر عامل شیائومی، در پاسخ به پست بررسی Android Central، برنامه‌های این شرکت برای عرضه نسل بعدی مدل Ultra خود را در بازار جهانی تایید کرد. این مدیر اجرایی در توییتر نوشت: «مدل بعدی اولترا در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود!»
عرضه جهانی شیائومی اولترا

عرضه جهانی شیائومی اولترا

شیائومی به‌طور معمول هر سال یک یا دو مدل اولترا از سری گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه می کند که معمولاً با برند اصلی شیائومی و یک “قاتل پرچمدار” از سوی زیرمجموعه ردمی است. درکنار مدل 12S Ultra، این شرکت چندی پیش از گوشی هوشمند Redmi K50 Ultra نیز رونمایی کرد که مشخصات قابل‌توجهی را ارائه می‌کند.

در هر صورت، عرضه شیائومی 13 اولترا برای بازار جهانی تعجب‌آور نخواهد بود، زیرا این شرکت سال گذشته Mi 11 Ultra را در سطح جهانی عرضه کرد.

نظر شما پیرامون احتمال عرضه جهانی شیائومی 13 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی