حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شیائومی بند 7 پرو با نمایشگر بزرگ‌تر و ویژگی‌های جدید در تاریخ 13 تیر رسما تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی شیائومی امروز به‌طور رسمی تاریخ معرفی دستبند هوشمند شایعه‌شده خود با پسوند پرو را تأیید کرد. طبق اعلام شیائومی، بند 7 پرو قرار است در تاریخ 13 تیر درکنار سری Xiaomi 12S معرفی شود که با توجه به پوسترهای رسمی منتشرشده از طراحی آن، از ظاهری مشابه با Redmi Smart Band Pro و همچنین دستبند هوشمند هواوی و آنر بهره می‌برد.

معرفی شیائومی بند 7 پرو

شیائومی، Band 7 را در ماه می در چین معرفی کرده و هفته گذشته آن را در بازار جهانی عرضه کرد. گزارش‌ها تاکنون ادعا می‌کردند که این شرکت بند 7 پرو را نیز در دست توسعه دارد و اکنون، شیائومی با انتشار اعلامیه‌ای، به‌صورت رسمی معرفی قریب‌الوقوع این دستبند تناسب‌اندام را تأیید کرد.

همان‌طور که شیائومی در حساب رسمی Weibo خود به‌اشتراک گذاشته است، Band 7 Pro در تاریخ 4 جولای درکنار سری Xiaomi 12S در چین معرفی خواهد شد. این شرکت اعلام کرد در بیانیه‌ای توضیح می‌دهد: “شیائومی Mi Band 7 Pro اینجاست. برای اولین بار، در قالب یک صفحه‌نمایش مربعی بزرگ، می‌توان مد را تصور کرد. برای اولین بار، سطح پیشرفته Pro را تکمیل کنید و تجربه ورزشی و سلامتی حرفه‌ای‌تری را به‌ارمغان بیاورید.”

معرفی شیائومی بند 7 پرو

معرفی شیائومی بند 7 پرو

طبق تصاویر منتشرشده از این گجت، بند 7 پرو قرار است سبک طراحی مدل استاندارد بند 7 را کنار گذاشته و از ظاهری مشابه با Redmi Smart Band Pro بهره می‌برد. همچنین ویژگی‌های جدیدی ازجمله GPS و باتری بزرگ‌تر نیز از لزومات این دستبند است. انتظار می‌رود که بند 7 پرو متریال‌ها بهبودیافته‌ای نسبت به Band 7 داشته باشد.

تاکنون پیرامون قیمت نهایی این دستبند اطلاعاتی منتشر نشده است. نسخه NFC شیائومی بند 7 با MSRP 279 یوان (42 دلار آمریکا) عرضه شد و بند 7 پرو بدون شک گران‌تر از این مقدار خواهد بود. طبق اطلاعات فاش‌شده، قیمت مدل Pro ممکن است 399 یوان (60 دلار آمریکا) باشد.

دیدگاه شما پیرامون معرفی Xiaomi Band 7 Pro با ظاهری مشابه با ساعت‌های هوشمند به‌همراه نمایشگر بزرگ‌تر و امکانات بیشتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی