حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری شیائومی 12S با همکاری لایکا مشخص شد: 13 تیر 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

کمپانی شیائومی به‌طور رسمی تاریخ معرفی سری بعدی گوشی‌های پریمیوم خود، Xiaomi 12S، را تأیید کرده است. انتظار می‌رود شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو و شیائومی 12 اس اولترا در تاریخ 4 جولای (13 تیر) معرفی شوند و عملکرد دوربین آن‌ها به‌لطف همکاری با لایکا، بهبود قابل‌توجهی را تجربه کند. همچنین شیائومی پوستر رسمی شیائومی 12S پرو را نیز منتشر کرده که از عدم تغییر طراحی این مدل نسبت‌به شیائومی 12 پرو حکایت دارد.

تاریخ معرفی سری شیائومی 12S

پس از ماه‌ها انتشار تیزر و شایعات متعدد، حال شیائومی سرانجام معرفی قریب‌الوقوع سری بعدی گوشی‌های پرچمدار خود را تأیید کرده است . به‌نظر می‌رسد این سری با عدم تغییر طراحی نسبت‌به پرچمداران فعلی این شرکت (به‌غیر از مدل کاملا جدید اولترا)، تنها بر روی تجربه‌ی عکاسی و فیلمبرداری متمرکز خواهد بود.

تاریخ معرفی سری شیائومی 12S

تاریخ معرفی سری شیائومی 12S

همان‌طور که این شرکت در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود فاش کرده است، سری Xiaomi 12S در تاریخ 4 جولای معرفی خواهد شد. همچنین تصویر تیزری که شیائومی پیرامون گوشی‌های جدید خود منتشر کرده، به شرح زیر است: “ارتقای استراتژی عکاسی شیائومی با معرفی سری جدید Xiaomi 12S.“. دوربین‌های این دستگاه‌ها به‌خصوص در مدل اولترا، اکنون کانون اصلی توجه هستند، زیرا تیزر به یک لنز دوربین با نوار طلایی اشاره دارد. همچنین لوگوی لایکا در این تیزر نیز به چشم می‌خورد و شیائومی از این شرکت آلمانی به‌عنوان “شریک استراتژیک تصویربرداری” خود یاد می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد یک واترمارک سفید لایکا نیز بر روی قاب پشتی گوشی‌ها وجود دارد.

بر اساس گزارش‌های موجود، انتظار می‌رود شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو و ​​شیائومی 12 اس اولترا در این رویداد حضور پررنگی داشته باشند. رویداد گفته‌شده برای ساعت 19:00 در چین برنامه‌ریزی شده است و مشخص نیست که آیا این سری هرگز راهی بازار جهانی خواهد شد یا خیر.

طراحی شیائومی 12 اس پرو

طراحی شیائومی 12 اس پرو

همچنین شیائومی با معرفی گوشی‌های پرچمدار آینده خود، احتمالا اولین شرکتی خواهد بود که از تراشه جدید اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می‌کند و تنها به‌فاصله‌ی یک روز از آن، ایسوس قرار است از گوشی گیمینگ ROG Phone 6 رونمایی به‌عمل آورد.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی سری شیائومی 12S و مشخصات احتمالی این خانواده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی