حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گلکسی XCover 6 Pro فاش شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در سیزدهم جولای (۲۲ تیر) گلکسی XCover 6 Pro به همراه تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 4 Pro معرفی خواهد شد. درست است که زیاد به رونمایی ایکس کاور ۶ پرو نزدیک نیستیم، اما در حال حاضر نیز شایعات بسیاری درباره این تلفن هوشمند وجود دارد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی ایوان بلاس، با انتشار چندین توییت، تصاویر تبلیغاتی گلکسی XCover 6 Pro را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا شایعات پیرامون این گوشی هوشمند آینده سامسونگ را بررسی کنیم.

گلکسی XCover 6 Pro احتمالا از تراشه اسنپدراگون 778G برخوردار خواهد بود

گفته می‌شود که ایکس کاور ۶ پرو سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. انتظار داریم که این نمایشگر از گوریلا گلس Victus استفاده کند. تصاویر تبلیغاتی گلکسی XCover 6 Pro نشان می‌دهند که این دستگاه حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر دارد و دوربین سلفی نیز بر خلاف ترند این روز های بازار گوشی های اندرویدی، در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که می‌توانید با دستکش هایی با ضخامت کمتر از ۲ میلی متر به راحتی با این تلفن هوشمند کار کنید.

تصویر تبلیغاتی XCover 6 Pro

ابعاد این دستگاه ۷۹.۹×۹.۹×۱۶۸.۸ میلی متر بوده و وزنی معادل ۲۳۵ گرم دارد. دوربین سلفی احتمالا رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و در قاب پشتی نیز دو دوربین قرار خواهند گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/1.8) داشته و در کنار آن نیز یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. خبری از تراشه پرچمدار در گلکسی ایکس کاور ۶ پرو نخواهد بود. اما گفته می‌شود که این دستگاه از تراشه 5G اسنپدراگون 778G برخوردار است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. و باتری آن نیز ظرفیت ۴,۰۵۰ میلی آمپری خواهد داشت.

تصویر تبلیغاتی XCover 6 Pro

اطلاعاتی درباره قیمت ایکس کاور ۶ پرو در دست نیست!

یکی از ویژگی های جذاب ایکس کاور ۶ پرو آن است که باتری آن از نوع «قابل تعویض توسط کاربر» خواهد بود. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که در کارتن این گوشی خبری از شارژر نبوده و این قطعه ضروری به طور جداگانه به فروش خواهد رسید.

تصویر تبلیغاتی XCover 6 Pro

گلکسی ایکس کاور ۶ پرو احتمالا از سنسور اثرانگشت روی دکمه پاور و فناوری تشخیص چهره برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68، پشتیبانی از دالبی اتموس، بلوتوث ۵.۲، جی پی اس ‌‌‌، NFC، جک ۳.۵ میلی متری صدا و پورت USB Type-C اشاره کرد. تصاویر تبلیغاتی Galaxy XCover 6 Pro تایید می‌کنند که این دستگاه از شبکه اینترنت 5G و Wi-Fi 6E برخوردار خواهد بود. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند در دست نیست.

گوشی مقاوم سامسونگ با باتری قابل تعویض را ببینید: Galaxy XCover 6 Pro 5G

نظر شما درباره این گوشی هوشمند مقاوم اندرویدی چیست؟ چه قیمتی را برای آن مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی