حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم سامسونگ با باتری قابل تعویض را ببینید: Galaxy XCover 6 Pro 5G

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

باتری قابل تعویض دیگر این روزها خیلی مفهوم قابل درکی برای محصولات جدید نیست. زمانی این‌که باتری گوشی قابل تعویض نباشد حتی یک ضعف و موضوع معامله‌برهم‌زن محسوب می شد! اگر شما دوست دارید باتری گوشی شما قابل تعویض باشد و یک گوشی جدید هم بخرید، می توانید گوشی مقاوم سامسونگ با باتری قابل تعویض را ببینید: Galaxy XCover 6 Pro 5G.

سامسونگ Galaxy XCover 6 Pro 5G

از قبل می دانیم که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند مقاوم جدید است. این که دستگاه مذکور Galaxy Xcover Pro 2 یا Galaxy XCover 6 Pro نامیده می شود در حال حاضر مشخص نیست، اما آنچه واضح است طراحی کامل این گوشی است.

ما در این مطلب از این دستگاه مقاوم سامسونگ به عنوان “Galaxy XCover 6 Pro” یاد خواهیم کرد. امروز رندرهای رسمی است که لو رفته و گلکسی XCover 6 Pro 5G را برای ما به تصویر می‌کشند. همچنین این لو رفته نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع دستگاه جذاب کره‌ای هاست.

طراحی خاص لبه‌های گلکسی ایکس کاور ۶ پرو

طراحی خاص لبه‌های گلکسی ایکس کاور ۶ پرو

گلکسی XCover 6 Pro 5G دارای لبه‌هایی با نوارهای عمودی روی قاب پشتی خود است. این در حالی است که لبه‌های گوشی دارای شیارهای عمیق‌تری هستند. همچنین دکمه قفلی که دور آن قرمز رنگ بوده و یک دکمه ناشناخته روی لبه بالا می تواند جزئیات جالب باشد. روی لبه پایین ۲ پین می بینیم که دو طرف پورت USB C قرار دارند و می تواند برای روش‌های خاص شارژ شدن یا قاب‌های خاص استفاده شود.

گوشی جدید با باتری قابل تعویض توسط کاربر

پشت تلفن دارای یک دوربین دوگانه اصلی با روکش فلزی قرمز رنگ در اطراف هر سنسور است. از نظر ظاهری قاب پشتی گوشی با آن شیار کوچک بالا سمت راست می تواند باز شود که می تواند به این معنی باشد که باتری داخلی نیز قابل تعویض توسط کاربر است.

گلکسی ایکس کاور ۶ پرو

گلکسی ایکس کاور ۶ پرو

امروزه گوشی های زیادی این ویژگی را ارائه نمی دهند، اما به نظر می رسد گلکسی XCover 6 Pro 5G این ویژگی منحصر به فرد را حفظ کرده است. از نظر عملی، یک گوشی با باتری قابل تعویض به کاربران این امکان را می دهد که یک باتری خالی را با یک باتری کاملاً شارژ شده تعویض کنند و بدون نیاز به اتلاف وقت برای شارژ مجدد، تلفن را روشن نگه دارند. این یک ویژگی عالی است، به خصوص برای مشتریان سازمانی.

در جلو، طبیعت خشن سری ایکس کاور در Galaxy XCover 6 Pro 5G حتی بیشتر نمایان می شود. این دستگاه دارای حاشیه های ضخیم است و به نظر می رسد لبه اطراف نمایشگر کمی بیرون زده است تا در صورت افتادن از پنل محافظت کند.

سامسونگ Galaxy Xcover 6 Pro 5G اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده و در لیست کنسول Google Play دیده شده است. این ها یعنی شاید در هفته‌های آتی شاهد رونمایی آن باشیم، حتی زودتر.

نظر شما چیست؟ گلکسی ایکس کاور ۶ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)