حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مدل Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro را برای ارتش آمریکا معرفی کرد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با الهام از موفقیت مدل Galaxy S20 Tactical Edition که به‌گفته‌ی این شرکت توسط هزاران نفر از پرسنل وزارت دفاع در تمامی شاخه‌های خدمات پذیرفته شده است، به‌تازگی مجموعه جدید نسخه تاکتیکالی خود را متشکل از دو گوشی امسال خود معرفی کرده است؛ گلکسی S23 و گلکسی XCover 6 Pro.

مدل Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro سامسونگ

گوشی‌های Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro آماده انجام مأموریت خود بوده و دارای برنامه‌های ویژه برای اپراتورها هستند، مانند Android Team Awareness Kit (ATAK) و (BATDOK) Battlefield Assisted Trauma Distributed Observation Kit. کیت ATAK درحقیقت آگاهی موقعیتی اپراتورها در زمان واقعی را افزایش می‌دهد، درحالی‌که BATDOK اطلاعات بیمار را به‌صورت فوری جمع‌آوری و توزیع می‌کند.

دو گوشی تاکتیکال ادیشن همچنین الزامات امنیتی نظامی ایالات‌متحده را برآورده می‌کنند و توسط Samsung Knox و Knox Dual Data at Rest (DualDAR) محافظت می‌شوند که الزامات NSA برای محافظت از داده‌های محرمانه را برآورده می‌کند.

مدل Tactical Edition گلکسی S23 سامسونگ

مدل Tactical Edition گلکسی S23 سامسونگ

Samsung DeX همچنین نقش کلیدی را برای این گوشی‌ها ایفا می‌کند، زیرا پلتفرم دسکتاپ روی دستگاه به واحدهای مجری نظامی قانون اجازه می‌دهد تا عملیات درون خودرو را بدون نیاز به لپ‌تاپ انجام دهند.

تلفن‌های Tactical Edition همان کیفیت ساخت بالای محصولات تجاری را دارند. Galaxy S23 Tactical Edition دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است و محافظ شیشه محافظ +Gorilla Glass Victus و Armor Aluminum را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این مشخصات استاندارد اما، گوشی‌های تاکتیکال ادیشن همچنین در یک قاب مستحکم درجه نظامی پیچیده شده‌اند که می‌تواند روی سینه نصب شده یا روی ساعد استفاده شود.

مدل Tactical Edition گلکسی XCover 6 Pro

مدل Tactical Edition گلکسی XCover 6 Pro

XCover 6 Pro Tactical Edition همچنین دارای گواهی IP68 است. این دستگاه مطابق با گواهی MIL-STD-810H می‌باشد، به این معنی که می‌تواند در افت‌های تا ارتفاع 5 فوتی دوام بیاورد و به‌طور مؤثر در طیف وسیعی از دماها کار کند.

سامسونگ هفته گذشته دو گوشی جدید Tactical Edition خود را در SOF Week معرفی کرد و می‌گوید که قرار است اواخر تابستان امسال عرضه شوند؛ در آن زمان، احتمالاً تصاویر بیشتری از این دستگاه‌ها ارائه خواهد شد. Samsung Business Insights USA می‌گوید که دو گوشی هوشمند جدید تاکتیکال ادیشن «ابزارهای ارزشمندی خواهند بود که می‌توانند به نظامیان ما در رسیدن به مأموریت‌هایشان کمک کنند».

نظرش شما درباره مدل Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی