حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام ماژول RFFE جدید خود برای همگام‌سازی 5G با Wi-Fi 7 در دستگاه‌ها را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه 5G، کوالکام

کوالکام اخیرا جدیدترین ماژول RFFE خود را معرفی کرده است که به این شرکت اجازه می‌دهد تا شبکه 5G را با Wi-Fi 7، به‌صورت همزمان به تمامی دستگاه‌های نسل بعد بیاورد. این شرکت در مورد اینکه چگونه راه‌حل فرکانس رادیویی بهترین همراه برای یک مودم به‌روز می‌باشد، صحبت کرده است، زیرا امکان دسترسی به مشخصات جدید “همزیستی 5G/Wi-Fi” را همراه با صرفه‌جویی در باتری و عملکرد بهتر در یک دستگاه خاص فراهم می‌کند.

ماژول RFFE جدید کوالکام

البته، فناوری جدید کوالکام با گوشی‌های هوشمند و همچنین سایر دستگاه‌های اینترنت اشیا، هدست‌های واقعیت مجازی و سیستم‌های خودرو نیز سازگار است.

کوالکام خود را پیشرو در RFFE موبایل می‌نامد؛ چراکه این ماژولی است که مسئولیت اتصال مدل به سایر اجزا مانند آنتن را برعهده دارد. این شرکت محصولاتی را برای دستگاه‌هایی مانند رایانه‌های شخصی، پوشیدنی‌ها، هدست‌های XR ،CPEهای پهنای‌باند موبایل و همچنین گوشی‌های هوشمند آماده کرده است و اکنون، ادعا می‌کند که آخرین نسل از این ماژول می‌تواند سیستم‌های خودرو و اینترنت اشیا را نیز وارد عرصه کند.

همچنین گفته می‌شود که ماژول‌های جدید Qualcomm RFFE برای 6E و Wi-Fi 7 ساخته شده‌اند. در این مورد از دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپ‌های نسل بعدی، درواقع می‌توانید از اتصالات 5G و Wi-Fi پشتیبانی همزمان دریافت کنید که منجر به‌سرعت و عملکرد بسیار سریع‌تر می‌شود.

ماژول RFFE جدید کوالکام

ماژول RFFE جدید کوالکام

کوالکام همچنین ادعا کرده است که این ماژول‌ها با مودم‌های شخص‌ثالث جدیدتر و سایر قطعات سازگاری کامل دارند.

    سازندگان می‌توانند از ماژول‌های جدید همراه با محصولات ارتباطی مشتری Qualcomm Technologies، مانند سیستم‌های Qualcomm® FastConnect™ 7800 Wi-Fi 7/Bluetooth و سیستم‌های Snapdragon® 5G Modem-RF، برای اتصال بی‌سیم پیشرفته مانند دستگاه‌های دارای چیپست Snapdragon استفاده کنند؛ یا می‌توانند از چیپست های Wi-Fi و بلوتوث شخص‌ثالث همراه با ماژول‌ها استفاده کنند.

    ماژول‌های front-end جدید درحال‌حاضر درحال نمونه‌گیری برای مشتریان هستند. انتظار می‌رود دستگاه‌های تجاری جدید تا نیمه دوم سال 2022 عرضه شوند.

شما می‌توانید همه‌چیز در مورد آخرین ماژول RFFE Qualcomm را در اینجا بخوانید.

دیدگاه شما پیرامون ماژول RFFE جدید کوالکام برای همگام‌سازی 5G با WiFi 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی