حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل بعدی اپل واچ SE احتمالا یک ارتقا بهتر و اساسی‌تر نسبت به سری ۸ دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند، شایعات

ساعت‌های هوشمند اپل محبوبیت زیادی دارند و این شرکت برای جذب خریداران بیشتر، معمولا یه نسخه مقرون به صرفه‌تر با نام اپل واچ SE عرضه می‌کند. گویا اینطور که پیداست، نسل بعدی اپل واچ SE احتمالا یک ارتقا بهتر و اساسی‌تر نسبت به سری ۸ دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسل بعدی اپل واچ SE چه مشخصاتی ب همراه خواهد داشت؟!

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اخیرا با نسخه دیگری از خبرنامه Power On توجه همگان را به خود جلب کرده است. وی در مورد محصولات اپل که انتظار می‌رود بین پاییز ۲۰۲۲ و نیمه اول سال ۲۰۲۳ وارد بازار شوند، مطالب زیادی را بیان کرده است. این افشاگر معروف می‌گوید که انتظار چهار مدل جدید از آیفون ۱۴ می‌رود. همچنین سه نوع اپل واچ، مک‌های مجهز به پردازنده‌های M2 و M3، آیپدها، ایرپاد پرو بهبود یافته، هوم پاد، اپل‌ تی‌وی به‌روز شده و هدستی که مدت‌ها درباره آن شایعه شده بود، نیز از دیگر موارد قابل توجه هستند.

اپل واچ سری ۷ سال گذشته از تراشه S7 بهره می‌برد که تفاوت چندانی با تراشه S6 نسل قبلی ندارد. مارک گورمن اشاره کرده است که تراشه S8 که در اپل واچ سری ۸ استفاده شده است، ممکن است سریع‌تر از S7 نباشد. زیرا همان مشخصات تراشه قدیمی‌تر را دارد. سال آینده زمانی است که می‌توانیم انتظار یک تراشه کاملا جدید برای ساعت‌های هوشمند اپل داشته باشیم. گورمن همچنین تاکید می‌کند که خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۲۲ سه مدل خواهد داشت که شامل واچ سری ۸، یک مدل جدید اقتصادی SE، و یک مدل مقاوم برای ورزشکاران است.

نسل بعدی اپل واچ SEاپل واچ SE بعدی ظاهرا همان اندازه صفحه نمایش مدل ۲۰۲۰ را خواهد داشت، به این معنی که صفحه نمایش آن ۱.۷۸ اینچ خواهد بود. با این حال، شایعه شده است که این ساعت از تراشه جدید S8 استفاده می‌کند که احتمالا آن را به طور قابل توجهی سریع‌تر از مدل قبلی که به تراشه S5 مجهز شده بود، میکند.

همچنین اپل واچ سری ۳ توانایی دریافت آخرین نسخه سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل، یعنی WatchOS 9 را ندارد. این نسخه جدید از سیستم عامل WatchOS، در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۲ و در اوایل ماه جاری معرفی شد، بنابراین به نظر می‌رسد که نوشته روی دیوار برای توقف این مدل باشد. مارک گورمن معتقد است که مدل فعلی SE ممکن است به قیمت اپل واچ سری ۳ تنزل یابد. برای درک بهتر باید گفت که قیمت اپل ولچ سری ۳ از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود و Watch SE نیز با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

سیستم عامل WatchOS 9، قابلیت ردیابی تمرینات پیشرفته را به همراه دارد. ویژگی‌های جدید شامل تمرین‌های چند ورزشی است که به ابزارهای پوشیدنی اجازه می‌دهد به طور خودکار بین ردیابی دویدن، دوچرخه‌سواری، و شنا جابه‌جا شوند. مناطق تمرینی، ردیابی ارتفاع و معیارهای جدید در حال اجرا به نظر می‌رسد اپل با این ویژگی‌های جدید، پایه‌ای را برای ساعتی مقاوم می‌سازد. این می‌تواند آن را به یک انتخاب محبوب در میان افرادی که از گجت خود در محیط های مرتفع استفاده می‌کنند، تبدیل کند.

طبق گزارش‌ها، این ساعت که گاهی اوقات توسط اپل به عنوان اکسپلورر ادیشن نیز شناخته می‌شود، عملکردی مشابه مدل استاندارد دارد، اما مقاومت و محافظت بیشتری در برابر ضربه ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است این ساعت دارای نمای بیرونی با جنس لاستیکی باشد که دوام بیشتری نسبت به ساعت‌های با قاب‌های آلومینیومی، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ دارد.

به گفته PhoneArena، شایعه شده است که Watch Series 8 دارای یک سنسور سنجش دمای بدن است و همچنین ممکن است یک حالت کم مصرف جدید داشته باشد که به آن اجازه می‌دهد برخی از برنامه‌ها و ویژگی‌ها را بدون استفاده زیاد از عمر باتری، اجرا کند. مدل جدید ممکن است طراحی بهبود یافته‌ای را با صفحه نمایش تخت و لبه‌های مربعی به نمایش بگذارد. اگر اپل از روند سال گذشته پیروی کند، واچ سری ۸ در ماه سپتامبر و در کنار آیفون ۱۴ معرفی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان