حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت WatchOS 9 اپل با مشکلاتی همراه است؛ فعلا ساعت هوشمند خود را آپدیت نکنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مشکلات

هر نسخه جدید از سیستم عامل‌های موبایل، دسکتاپ و یا حتی ساعت‌های هوشمند، با جذابیت خاصی همراه خواهد بود، زیرا قرار است تجربه کاربری و لذت استفاده از یک گجت را ارتقا دهد. اما گویا در این مورد اینطور نیست، زیرا آپدیت WatchOS 9 اپل با مشکلاتی همراه است و بهتر است فعلا ساعت هوشمند خود را آپدیت نکنید. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت WatchOS 9 اپل با مشکلاتی همراه است؛ فعلا ساعت هوشمند خود را آپدیت نکنید

چند روز پیش اپل آخرین به‌روز رسانی نرم‌افزاری اپل واچ را منتشر کرد. این آپدیت به عنوان یک خبر عالی برای کاربران اپل واچ بود، زیرا این آپدیت حتی برای بسیاری از مدل‌های قدیمی نیز منتشر شده بود. WatchOS 9 برای اپل واچ ۷، اپل واچ ۶ و اول واچ ۴ نیز عرضه شد. در زمان نوشتن این مقاله، بسیاری از کاربران آپدیت عرضه را را دریافت کرده و آن را نصب نمودند.

برخی دیگر نیز به یک یا دو دلیل هنوز به‌روزرسانی را انجام نداده‌اند. در صورتی که هنوز ساعت هوشمند خود را به روز نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم فعلا از انجام این کار منصرف شوید. بر اساس اخبار دریافتی، گویا آخرین نسخه WatchOS 9 یک مشکل جدی دارد که باید حتما از آن مطلع باشید.  این موضوع به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا به‌روزرسانی را نصب کنید یا صبر کنید تا اپل مشکل آن را برطرف کند.

آپدیت WatchOS 9

اما مشکل WatchOS 9 چیست؟ گویا یک اشکال جدی در آپدیت WatchOS 9 وجود دارد که سرویس پخش Spotify را در اپل واچ از کار می‌اندازد. از زمانی که این مشکل رویت شده است، Spotify چندین ایمیل به کاربران خود ارسال کرده است تا به آن‌ها در مورد این باگ نرم‌افزاری هشدار داده باشد.  در ایمیل ارسال شده توسط Spotify آمده است که  آپدیت watchOS 9 باگی را به همراه دارد که باعث می‌شود پخش و استریم موسیقی Spotify در اپل واچ غیر قابل انجام شود.

ما از کاربران اسپاتیفای در اپل واچ می‌خواهیم تا زمانی که اپل راه‌ حلی برای رفع این مشکل ارائه نکرده است، به‌روزرسانی watchOS 9 را نصب نکنند. کاربرانی که قبلا تحت تاثیر قرار گرفته‌اند می‌توانند در عوض محتوای خود را در اپل واچ بارگیری کنند و به صورت آفلاین به موسیقی‌های خود گوش دهند یا از تلفن خود آن را پخش نمایند. اما اکنون سوال اصلی این است که آیا باید به WatchOS 9 را نصب کنید؟

آپدیت WatchOS 9

بنابر انتقادات و شکایات کاربرانی که قبلا اپل واچ خود را به آخرین نسخه این سیستم عامل ارتقا داده‌اند، پخش موسیقی با استفاده از برنامه Spotify در اپل واچ در عرض یک دقیقه پس از پخش موسیقی قطع خواهد شد. با این حال، نوار پخش موسیقی همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد، گویی انگار موسیقی هنوز در حال پخش است، اما هیچ صدایی از آهنگ در حال پخش را نمی‌شنوید.

به گفته خبرگزاری GizChina، این مشکل هنگام استفاده از شبکه‌های Wi-Fi و همچنین در شبکه‌های موبایل نیز اتفاق می‌افتد. بنابراین این خبر به منظور اطلاع رسانی به کاربرانی است که هنوز آپدیت عرضه شده را نصب نکرده‌اند. اگر محتوای Spotify زیادی را با استفاده از اپل واچ خود پخش می‌کنید، توصیه می‌کنیم که فعلا آپدیت جدید WatchOS 9 را نصب نکنید و منتظر بروزرسانی بعدی آن باشید.

اپل در حال حاضر روی توسعه WatchOS 9.1 کار می‌کند. در واقع، پیش‌ نمایش توسعه‌ دهندگان این نسخه اکنون در حال آزمایش است و کاربران احتمالا تا چند هفته دیگر آن را دریافت می‌کنند. نظر شما درباره مشکلات آپدیت WatchOS 9 چیست؟ آیا ساعت هوشمند خود را به این نسخه آپدیت کرده‌اید؟ آیا مشکل ذکر شده برای شما نیز رخ داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان