حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

حالت‌های صرفه جویی و ذخیره انرژی، قابلیت‌های نرم‌افزاری هستند که در طیف گسترده‌ای از گجت‌های مختلف در دسترس می‌باشند. این قابلیت‌ها با محدود کردن عملکرد برنامه‌ها در پس زمینه، به افزایش عمر باتری کمک شایانی می‌کنند. بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی، اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری بهره می‌برد

در سیستم عامل watchOS 9، اپل یک حالت واقعی صرفه جویی در مصرف انرژی را به اپل واچ می‌آورد. کاربران اپل واچ می‌توانند این ویژگی جدید را در صفحه تنظیمات یا کنترل سنتر دستگاه فعال کنند. اپل واچ نیز مانند آیفون، زمانی که به طور پیش فرض سطح باتری زیر ۱۰ درصد باشد، به طور خودکار به کاربر این هشدار را می‌دهد. این موضوع به کاربر امکان می‌دهد که انتخاب کند وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی شود یا خیر. در این آپدیت جدید، اپل ویژگی جدید را به خوبی توضیح می‌دهد.

اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری

هنگامی که شارژ باتری اپل واچ شما به نزدیک ۱۰ درصد برسد، از شما سوال می‌شود که آیا حالت ذخیره انرژی را فعال کنید یا خیر. هنگامی که اپل واچ تا ۸۰ درصد شارژ شود، حالت صرفه جویی در انرژی به طور خودکار خاموش می‌شود. پس از اینکه ساعت وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی شد، به طور خودکار عملکردهای مختلفی که مصرف انرژی را در این ساعت هوشمند افزایش می‌دهند، خاموش می‌کند. برخی از ویژگی‌هایی که خاموش خواهند شد عبارتند از نمایشگر همیشه روشن و آریتمی، اعلان‌های ضربان قلب، اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون. همچنین یادآورهای تمرین نیز در این حالت غیر فعال می‌شوند.

به گفته GizChina، در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، اگر ساعت تشخیص دهد که آیفون محدودیتی در این حالت ندارد، به طور خودکار اتصالات داده Wi-Fi و شبکه تلفن همراه، تماس‌های ورودی و اعلان‌های برنامه را نیز خاموش می‌کند. اپل در مورد سایر ویژگی‌های این قابلیت می‌گوید هنگامی که اپل واچ وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی شود و آیفون‌تان نزدیک شما نباشد، می‌توانید یک برنامه را برای درخواست اتصال داده فعال کنید و در این زمان، Wi-Fi و شبکه‌های تلفن همراه به طور خودکار روشن می‌شوند.

اپل واچ اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری

البته این کار انرژی زیادی مصرف می‌کند. در این حالت، تماس‌های از دست رفته و اعلان‌ها هر ۱ ساعت دریافت می‌شوند. پس از وارد شدن به حالت صرفه جویی در انرژی، ساعت خود دیگر عملکردها را نیز بهینه می‌کند. این مسئله باعث کاهش نرخ نوسازی سیری و برنامه‌های کاربردی در پس زمینه و غیره می‌شود. این موضوع برای کاهش بیشتر مصرف انرژی است.

با این حال، پس از فعال کردن حالت صرفه جویی در انرژی، عملکرد دستگاه کاهش می‌یابد و انیمیشن‌ها و سرعت پیمایش آن‌ها ممکن است دیگر روان و سریع نباشند. نظر شما کاربران ترنجی درباره اپل واچ که اکنون از حالت صرفه جویی باتری کارآمدتری بهره می‌برد، چیست؟ آیا این قابلیت می‌تواند عمرباتری دلخواه‌تری به کاربران ارائه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان