حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7 پرو گوگل از نمایشگری با روشنایی بالاتر ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل، نمایشگر

در رویداد Google I/O 2022 که یک ماه پیش برگزار شد، گوگل به‌همراه محصولات مختلف دیگر، خیلی زودتر از حدانتظار جزئیات پرچمدار آینده سری پیکسل 7 خود را منتشر کرد. درحالی‌که تاکنون مشخصات کامل این دستگاه‌ها مشخص نشده، درحال‌حاضر برخی از اطلاعات در مورد صفحه‌نمایش این سری در دسترس است. در گزارشی جدید، اشاره شده است که پیکسل 7 پرو با نمایشگر OLED ساخت سامسونگ از نوع S6E3HC4 به‌همراه روشنایی بین 100 تا 200 نیت بالاتر از پیکسل 6 پرو بسته‌به شرایط و رسیدن به حداکثر روشنایی 1000 نیت بهره می‌برد.

نمایشگر با روشنایی بالاتر پیکسل 7 پرو

اطلاعات منتشرشده پیشین ادعا می‌کرد که نمایشگر پیکسل 7 پرو آینده دقیقا مشابه با پیکسل 6 پرو و از نوع سامسونگ S6E3HC3 می‌باشد. بااین‌حال، طبق جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، مشخص شده است که نمایشگر این گوشی از نوع سامسونگ S6E3HC4 است. درحالی‌که صفحه‌نمایش جدید سامسونگ S6E3HC4 همان رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل 6 پرو را در سال گذشته حفظ خواهد کرد، اما تغییراتی نیز نسبت‌به این پنل دارد.

طبق اطلاعات صفحه Google Source، پنل Samsung S6E3HC4 به پیکسل 7 پرو اجازه می‌دهد تا با فعال کردن حالت روشنایی دستی، به حداکثر روشنایی 600 نیت دست یابد. این 100 نیت بیشتر از چیزی است که Pixel 6 Pro در شرایط مشابه می‌توانست ارائه کند. علاوه‌بر این، نمایشگر سامسونگ S6E3HC4 حداکثر روشنایی بالا را از 800 نیت به 1000 نیت افزایش می‌دهد. Mishaal Rehman این اطلاعات را تجزیه کرده و خاطرنشان می‌کند که ازآنجایی‌که این مقدار HBM 100٪ APL را نشان می‌دهد، این می‌تواند به Pixel 7 Pro اجازه دهد تا بیش از 1200 نیت را با مقدار APL پایین‌تر بدست آورد.

نمایشگر با روشنایی بیشتر پیکسل 7 پرو

نمایشگر با روشنایی بیشتر پیکسل 7 پرو

به‌طورکلی، اگر پیکسل 7 پرو با صفحه‌نمایش سامسونگ S6E3HC4 عرضه شود، نسبت به پیکسل 6 پرو پیشرفت‌های قابل‌توجهی به‌همراه خواهد داشت. تا آنجا که به رفرش‌ریت صفحه نیز مربوط می‌شود، این میزان مانند سال گذشته بین 10Hz-120Hz متغیر، باقی خواهد ماند. جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها به‌زودی معرفی خواهد شد زیرا گوگل تاریخ عرضه رسمی آن‌ها را برای فصل پاییز تأیید کرده است.

همچنین جای تعجب نیست که گوگل پنل‌های OLED را برای دستگاه پرچمدار بعدی خود از سامسونگ تأمین می‌کند؛ چراکه غول کره‌ای بزرگ‌ترین تأمین‌کننده پنل‌های OLED موبایل در جهان به‌شمار می‌رود.

دیدگاه شما پیرامون نمایشگر پیکسل 7 پرو ساخت سامسونگ با روشنایی بیشتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی